Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε μόλις 3,5 ώρες χρησιμοποιώντας ένα Wallbox (ή έξι ώρες από 230V οικιακή πρίζα). Χάρη στην αποδοτικότητα της τεχνολογίας κινητήρα plug-in hybrid, οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες από 35γρ/100χλμ
Το CUPRA Leon για πρώτη φορά διαθέτει υβριδική τεχνολογία, γεγονός που επιτρέπει στους φίλους της εταιρείας να διατηρούν την αναμενόμενη απόδοση από ένα τέτοιο όχημα σε υψηλό επίπεδο οικονομίας και φιλικότητας προς το περιβάλλον.
Στην καρδιά του plug-in υβριδικού συστήματος υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων TSI 150 ίππων (110kW), ένας ηλεκτροκινητήρας 115 ίππων (85kW) και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh, που συνδυαστικά παρέχουν 245 ίππους(180kW)και 400Nm ροπή. Το plug-in υβριδικό σύστημα οδηγεί το CUPRA Leon στα 100χλμ/ώρα σε μόλις 6,7 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα τα 225χλμ/ώρα. Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει την ηλεκτρική αυτονομία των 55-60 χιλιομέτρων σύμφωνα με το WLTP για την έκδοση hatchback και 54-59 χιλιόμετρα για την Sportstourer έκδοση, για να μετακινηθεί σε αστικούς δρόμους ή σε κέντρα πόλεων με μηδενικές εκπομπές.
Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε μόλις 3,5 ώρες χρησιμοποιώντας ένα Wallbox (ή έξι ώρες από 230V οικιακή πρίζα). Χάρη στην αποδοτικότητα της τεχνολογίας κινητήρα plug-in hybrid, οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες από 35γρ/100χλμ. Το μοντέλο ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία (όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη). Το σύστημα μετάδοσης κίνησης αλλάζει σε υβριδική λειτουργία εάν η ενεργειακή δυνατότητα της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 130 χλμ/ώρα.
Στην υβριδική λειτουργία, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης, να την αυξήσει ή να τη μειώσει σε ένα ορισμένο επίπεδο. Αυτό καθιστά δυνατή την οδήγηση σε αστική περιοχή, πάντοτε με ηλεκτρική ενέργεια και με μηδενικές εκπομπές. Επιπρόσθετα, στο άμεσο μέλλον θα είναι διαθέσιμη και η βασική PHEV έκδοση του CUPRA Leon με απόδοση 204 ίππων, εφοδιασμένη με το σύστημα που ήδη προσφέρεται στο SEAT Leon e-hybrid.