Site icon NewsIT
07:33 | 20.08.22

Το Dodge Charger Daytona SRT Concept εξοπλίζεται με σύστημα πρόωσης 800V Banshee

Το Dodge Charger Daytona SRT Concept εξοπλίζεται με σύστημα πρόωσης 800V Banshee
Newsit Newsroom

Η Dodge κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά για να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που δίνει η ηλεκτροκίνηση. Αποκάλυψε το Dodge Charger Daytona SRT, μία μελέτη που επαναπροσδιορίζει τις ικανότητες των ηλεκτρικών μοντέλων με μπαταρία (BEV).

Όπως ανακοινώθηκε, προσφέρει μία ματιά στο ηλεκτρικό μέλλον της μάρκας μέσω ενός μοντέλου «που οδηγείται σαν Dodge, μοιάζει με Dodge και ακούγεται σαν Dodge».

Το δίθυρο Dodge Charger Daytona SRT Concept αποκαλύφθηκε στο 2022 M1 Concourse στο Pontiac του Μίσιγκαν, κατά τη διάρκεια της τρίτης ημέρας, της τριήμερης σειράς εκδηλώσεων Dodge Speed Week, που περιελάμβανε ανακοινώσεις και αποκαλύψεις προϊόντων της Dodge.

Ένα νέο σύστημα πρόωσης εξασφαλίζει στο Charger Daytona SRT Concept επιδόσεις που ξεπερνούν τον διάσημο κινητήρα SRT Hellcat της Dodge, συνοδευόμενο από τον πρώτο στη βιομηχανία ήχο εξάτμισης BEV.

Το μοντέρνο εξωτερικό στυλ του concept ενσωματώνει διακριτικά στοιχεία κληρονομιάς της μάρκας, ενώ υπερβαίνει επίσης τους αεροδυναμικούς στόχους. Στοιχεία εσωτερικής διακόσμησης συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μία οδηγοκεντρική, καθηλωτική εμπειρία μέσω ήχων, οθονών και χαρακτηριστικών φωτισμού που αλλάζουν μέσα και έξω με το πάτημα ενός κουμπιού.

Ο πυρήνας του Dodge Charger Daytona SRT Concept είναι τρεις λειτουργίες που αλλάζουν την οδηγική εμπειρία και θα ξαναγράψουν τους κανόνες της κατηγορίας BEV: R-Wing, Fratzonic Chambered Exhaust, eRupt.

Το σύστημα πρόωσης 800V Banshee εξασφαλίζει ότι είναι ταχύτερο από ένα Hellcat σε όλα τα βασικά στοιχεία απόδοσης. Το στάνταρ σύστημα τετρακίνησης είναι το κλειδί για να μπορέσει να ξεπεράσει το Hellcat, βελτιώνοντας παράλληλα την ικανότητα κίνησης σε δρόμους με μειωμένη πρόσφυση.

Σε αντίθεση με τα τυπικά BEV, το κιβώτιο πολλαπλών ταχυτήτων eRupt της μάρκας με ηλεκτρομηχανική αλλαγή ταχυτήτων προσφέρει τη δυνατότητα να νοιώθουν οι δύο επιβάτες την επίδραση της γρήγορης επιτάχυνσης στο σώμα τους. Η μάρκα ανακοίνωσε ότι οι ώμοι των επιβατών «κολλάνε» στη πλάτη των καθισμάτων.

Το Charger Daytona SRT Concept διαθέτει, επίσης, λειτουργία PowerShot push-to-pass. Ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι και προσφέρει αυξημένη ιπποδύναμη.

Ενώ τα περισσότερα BEV διαθέτουν σχεδόν αθόρυβους ηλεκτροκινητήρες, το Charger Daytona SRT Concept εκπέμπει έναν βρυχηθμό 126 dB που ισοδυναμεί με τον ήχο του SRT Hellcat. Παράγεται μέσω ενός νέου συστήματος Fratzonic Chambered Exhaust. «Ναι, η Dodge πρόσθεσε μία εξάτμιση σε ένα ηλεκτρικό όχημα», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version