Site icon NewsIT

Το Piaggio MP3 με νέο κινητήρα και σπορ σχεδίαση

16.10.2024 | 12:30
Το Piaggio MP3 με νέο κινητήρα και σπορ σχεδίαση

Η επαναστατική τεχνολογία με δύο ανεξάρτητους τροχούς μπροστά και έναν πίσω σε σκούτερ, κατέστησε το Piaggio MP3 πρωταγωνιστή στην κατηγορία των μοτοσυκλετών.

Το μοντέλο που πράγματι εντυπωσίασε από την αρχή της παραγωγής του το 2006, έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία, καθώς η Piaggio βρήκε μιμητές!

Η πατέντα της Piaggio χαρακτηρίζεται από το αρθρωτό, παραλληλόγραμμο σύστημα της μπροστινής ανάρτησης και τους δύο μπροστινούς τροχούς που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές από οποιοδήποτε άλλο σκούτερ, και δυνατό κράτημα στον δρόμο, προσφέροντας καλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Στην πορεία, το Piaggio MP3 εξελίχθηκε σε σχεδίαση και εξοπλισμό, με περισσότερους κινητήρες και εκδόσεις μακρύτερες που το καθιστούν ικανό να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου, εφόσον αυτό έχει  εκδοθεί πριν τις 19/1/2013.

Τώρα, το Piaggio MP3, που από το 2022 προσφέρεται με νέες εκδόσεις «maxi» με κινητήρες 400 και 530 κ.εκ., απέκτησε μια ακόμα έκδοση, το Piaggio MP3 310, που ουσιαστικά αποτελεί την τρίτη γενιά του ελαφρύτερου και ευέλικτου οχήματος αστικής μετακίνησης. 

Με ακόμα πιο premium αίσθηση, το Piaggio MP3 310 έχει νέα σπορ σχεδίαση, νέο κινητήρα 310 hpe, φωτισμός Full LED, πίνακα οργάνων με οθόνη LCD, σύστημα Keyless, νέα και πιο άνετη σέλα, νέα σειρά ειδικά σχεδιασμένων αξεσουάρ και προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας.

Οσον αφορά στον κινητήρα, το νέο μοτέρ του Piaggio MP3 310 είναι το νεότερο μέλος της συναρπαστικής σειράς HPE (High Performance Engine) και αντικαθιστά το μοτέρ των 278 κ.εκ. Με έγκριση τύπου σύμφωνα με το πρότυπο Euro 5+, για τους ρύπους, έχει σχεδιαστεί γα καλύτερη οδηγική εμπειρία και άνεση, αποδίδοντας 19,4 kW (26,4 hp) στις 7.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 27,3 Nm στις 6.000 σ.α.λ.

Καταλήγοντας, το Piaggio MP3 310 υιοθετεί το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, το οποίο ενσωματώνει σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation), που μπορεί να απενεργοποιηθεί εύκολα και εγγυάται ασφάλεια, αποτρέποντας την ολίσθηση του πίσω τροχού σε επικίνδυνες επιφάνειες, όπως στον βρεγμένο δρόμο. Σημειώνω ότι το 3-κάναλο σύστημα ABS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Continental και μεγιστοποιεί την ενεργητική ασφάλεια αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα. Το Piaggio MP3 310 χρησιμοποιεί σύστημα πέδησης με δισκόφρενα και στους τρεις τροχούς, διαμέτρου 258 χιλ. εμπρός και 240 χιλ. πίσω, και μεγάλους μπροστινούς τροχούς 13 ιντσών.

Tags:

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version