Site icon NewsIT
18:12 | 18.01.23

Το Volkswagen ID.Buzz στην Ελλάδα

Το Volkswagen ID.Buzz στην Ελλάδα
Ελένη Λυκίσα

Στο Ωδείο Αθηνών πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του αμιγώς ηλεκτρικού Volkswagen ID. Buzz, το οποίο διατίθεται πλέον και στην Ελλάδα.

Με τιμή που ξεκινά από 66.500 ευρώ (58.500 ευρώ με την κρατική επιδότηση “Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ”) στη βασική έκδοση, η οποία περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό, το ID. Buzz αποτελεί την ηλεκτρική αναβίωση του Volkswagen Type 2, του γνωστού και αγαπητού «Bulli» που κατασκευάστηκε το 1950 και πρωταγωνίστησε την… εποχή των λουλουδιών και μετά. Η έκδοση Plus, με ακόμα περισσότερα καλούδια, αγγίζει τα 70.500 ευρώ (62.500 ευρώ με την κρατική επιδότηση).

Το ID. Buzz, στην ηλεκτρική και σύγχρονη εκδοχή του, συνδυάζει ρετρό και μοντέρνα στοιχεία και αποτελεί μία κατηγορία από μόνο του. Διαθέτει μπαταρία ενεργειακής ωφέλιμης χωρητικότητας 77kWh (82kWh η ονομαστική) και παρέχει ρεύμα σε έναν ηλεκτροκινητήρα 150kW, ο οποίος αποδίδει 204PS και 310Nm ροπής και δίνει κίνηση στον πίσω άξονα. Η εν λόγω μπαταρία είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του οχήματος, με αποτέλεσμα πιο χαμηλό κέντρο βάρους. Η μέγιστη αυτονομία φτάνει τα 425km κατά τον WLTP, ενώ φορτίζει σε ταχυφορτιστή DC σε περίπου 30 λεπτά.

Σύμφωνα με τη Volkswagen το ID. Buzz συνδυάζει τα χαρακτηριστικά ενός πολυεργαλείου με ένα από τα πιο επιτυχημένα σχέδια όλων των εποχών. Το στιλ του μοντέλου είναι ξεκάθαρο: δυναμικό και φιλικό, ενώ διαθέτει μεγάλους χώρους για τις καθημερινές δραστηριότητες και ταξίδια. Είναι ένα avant-garde όχημα για οικογένειες, δραστήριους ανθρώπους και επιχειρήσεις.

Οι ακριβείς πρόβολοι του αεροδυναμικού αμαξώματος (Cd 0,29) αντιστοιχούν οπτικά με τα ευέλικτα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Το βάρος κατανέμεται κεντρικά μέσα στο όχημα, εξασφαλίζοντας έτσι ουδέτερη συμπεριφορά. Χάρη στους μεγάλους θόλους των τροχών, ο κύκλος στροφής είναι μικρός, μόλις 11,1 μέτρα. Όλα αυτά καθιστούν το ID. Buzz το ιδανικό όχημα και για το αστικό περιβάλλον.

Φόρτιση με ισχύ έως και 170 kW. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί στο σπίτι, στην εργασία ή σε δημόσια σημεία φόρτισης AC χρησιμοποιώντας 11kW. Στους σταθμούς ταχείας φόρτισης DC η ισχύς εξόδου φτάνει έως και τα 170kW. Με αυτό το επίπεδο ισχύος, η φόρτιση ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά (από 5 έως 80%). Είναι επίσης δυνατό σε συμβατούς σταθμούς ταχείας φόρτισης DC να φορτιστούν τα δύο μοντέλα μέσω του «Plug & Charge». Αυτά επικοινωνούν με το σταθμό μέσω του βύσματος φόρτισης – η ενεργοποίηση και η χρέωση εκτελούνται αυτόματα, χωρίς να χρειάζεται να χρεωθούν κάρτες ή εφαρμογές.

Τα πιο πρόσφατα συστήματα και λογισμικό υποστήριξης οδηγού. Νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το Travel Assist με χρήση swarmdata και υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, είναι διαθέσιμα προαιρετικά. Επίσης, νέο σύστημα υποβοήθησης αποτελεί το Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης για αυτόματους ελιγμούς στο γκαράζ στο σπίτι, σε χώρο στάθμευσης ή σε χώρο στο χώρο στάθμευσης της εταιρείας. Πολλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, όπως το Car2X (προειδοποιεί για κινδύνους σε κοντινή απόσταση) και το FrontAssist με παρακολούθηση πεζών και ποδηλάτων (Autonomous Emergency Braking). Οι μονάδες ελέγχου των ID. Buzz φεύγουν επίσης από το εργοστάσιο με το πιο πρόσφατο λογισμικό της Volkswagen. Είναι η έκδοση λογισμικού ID. 3.2. Όταν είναι απαραίτητο, απλώς ενημερώνεται ασύρματα και έτσι χωρίς την ανάγκη για επίσκεψη στο συνεργείο.

Μακρύ μεταξόνιο. Στα 4.712 χλστ., το ID. Buzz και με μεταξόνιο στα 2.989 χλστ. γίνεται βέλτιστη χρήση του χώρου μεταξύ των αξόνων. Ανάλογα με τις προδιαγραφές, το ID. Buzz έχει ύψος μεταξύ 1.927 και 1.951 χλστ. Εξαιρουμένων των εξωτερικών καθρεπτών, το μοντέλο έχει πλάτος 1.985 χλστ. Στα 632 χλστ., το κατώφλι φόρτωσης του ID. Buzz είναι βολικό και χαμηλό.

Το ID. Buzz ως πενταθέσιο. Με στοιχεία ενός MPV, το ευρύχωρο ID. Buzz είναι εξίσου ιδανικά προσαρμοσμένο για τον ελεύθερο χρόνο όπως είναι για επαγγελματική χρήση. Ο οδηγός και ο συνοδηγός στο μπροστινό κάθισμα κάθονται σε μεμονωμένα καθίσματα, εξοπλισμένα στάνταρ στο εσωτερικό με ρυθμιζόμενα υποβραχιόνια. Στο πίσω μέρος χρησιμοποιείται ένα τριπλό κάθισμα πάγκου. Είναι χωρισμένο 40:60 και οι πλάτες του μπορούν να αναδιπλωθούν. Για να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για τα πόδια ή επιπλέον χώρος αποσκευών, μπορούν επίσης να μετακινηθούν τα δύο μέρη του καθίσματος του πάγκου κατά μήκος κατά 150 χλστ. Οι δύο συρόμενες πόρτες του ID. Buzz διατίθενται στάνταρ. Αυτό που απλώνεται πέρα από τη μεγάλη πίσω πόρτα είναι – με πέντε επιβάτες – 1.121 λίτρα χώρου αποσκευών (φορτωμένο μέχρι το επάνω άκρο της πλάτης της δεύτερης σειράς καθισμάτων). Εάν η δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωθεί, η χωρητικότητα αυξάνεται στα 2.205 λίτρα.

Made in Germany. Το νέο ID. Buzz παράγεται, μαζί με το νέο Multivan που παρουσιάστηκε το 2021 (εντός της εταιρείας ονομάζεται T7 και είναι προαιρετικά διαθέσιμο ως plug-in υβριδικό) και το T6.1 (συμπεριλαμβανομένων των Transporter, Caravelle και California), στο γερμανικό εργοστάσιο στο Ανόβερο, έδρα της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα.

Ο αγοραστής του ID. Buzz έχει το προνόμιο να απολαύσει δωρεάν 7 χρόνια σέρβις και 8 χρόνια εγγύησης της μπαταρίας.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες και εντυπώσεις όσον αφορά τη συμπεριφορά του ID. Buzz στο δρόμο, όταν το πάρουμε στα χέρια μας.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version