Το BMW Concept Active Tourer Outdoor αποτελεί τη σύγχρονη προσέγγιση της γερμανικής εταιρείας για το πώς φαντάζεται τα μελλοντικά προσθιοκίνητα αυτοκίνητα. Το πρωτότυπο που προαναγγέλλει τη Σειρά 1 GT θα είναι ένα από τα 20 και πλέον προσθιοκίνητα μοντέλα που θα πουληθούν προσεχώς με τα σήματα της BMW και της Mini.
Το φρέσκο πρωτότυπο της BMW που θα ντεμπουτάρει σε μια γερμανική υπαίθρια έκθεση, είναι κοινωνός αυτού που η εταιρεία περιγράφει ως «ένας μοντέρνος δρόμος για να συνδυάσεις τη σπορ αισθητική και το στιλ με… κόμπακτ διαστάσεις και λειτουργικότητα».
Η BMW διατείνεται ότι ο «γενναιόδωρος» εσωτερικός χώρος και το μεταβλητό πίσω μέρος της καμπίνας σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να προσφέρουν καθημερινή χρηστικότητα και χώρο για τον εξοπλισμό υπαίθριων δραστηριοτήτων. Το Concept Active Tourer Outdoor έχει μια μεγάλη πίσω πόρτα, με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και μεγάλο άνοιγμα.
Το πορτμπαγκάζ επίσης «στεγάζει» μια σχάρα ποδηλάτου, που όταν δεν την χρειάζεσαι διπλώνει. Η καμπίνα διαθέτει μια κεντρική κονσόλα που «ίπταται» ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα και, όπως λέει η BMW, βελτιώνει το χώρο για τα πόδια εμπρός. Οι επενδύσεις της καμπίνας είναι από ανθεκτικό ύφασμα και κάνουν αντίθεση με το δερμάτινο κάλυμμα για το δάπεδο του πορτμπαγκάζ.
Efficient Dynamics
Μια ρύθμιση ECO PRO μειώνει την ενέργεια που χρησιμοποιεί το air–conditioning και άλλα στοιχεία του εξοπλισμού που καταναλώνουν ηλεκτρικό ρεύμα, ενώ σου απεικονίζει και στην οθόνη πολυμέσων οδηγικές συμβουλές για να βελτιώσεις κι άλλο την αποδοτικότητα του Concept Active Tourer Outdoor. Το Proactive Driving Assistant, όπως ονομάζεται το τελευταίο, λειτουργεί με το σύστημα δορυφορικής πλοήγησης για να υποδείξει και τις πιο οικονομικές σε καύσιμο διαδρομές και αυτές με το μικρότερο κυκλοφοριακό φόρτο.
Το νέο αυτοκίνητο είναι μια ακόμη πιο «σκληρή» σε όψη έκδοση από αυτή του Concept Active Tourer που έκανε πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης τον περασμένο Μάρτιο. Το μεταξόνιο των 2,67 m είναι εννέα πόντους πιο κοντό από αυτό του αρχικού μοντέλου, αλλά συνολικά είναι μακρύτερο, πιο στενό και ψηλότερο.
Το BMW Concept Active Tourer Outdoor έχει σχεδιαστεί ως ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό που χρησιμοποιεί ένα 3κύλινδρο 1.500άρη κινητήρα τούρμπο, συνδυασμένο με έναν «υψηλής απόδοσης» ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς είναι 190 PS και η BMW λέει ότι μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερο από οκτώ δευτερόλεπτα και να ξεπεράσει σε τελική ταχύτητα τα 200.
Unter Klasse
Το Active Tourer Outdoor ή η Σειρά 1 GT, αν θέλετε, θα διατίθεται είτε με στάνταρ είτε με μακρύ μεταξόνιο και θα βασίζεται στην πλατφόρμα UKL1 που θα υποστηρίζει όλα τα μελλοντικά Mini, όπως και 12 διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων που θα βασίζονται στις Σειρές 1 και 2 της BMW. Η UKL1 θα επιτρέψει στο γκρουπ της BMW να προχωρήσει σε σημαντική οικονομία κλίμακας, αφού ο σχεδιασμός μιλά για 900.000 αυτοκίνητα ετησίως που θα βασίζονται σε αυτή την πλατφόρμα.
Η πλατφόρμα UKL1 που είναι το ακρωνύμιο από τις λέξεις Unter Klasse που σημαίνει υποκατηγορία, προσφέρει την ικανότητα χρησιμοποίησης μιας γκάμας από κινητήρες, που θα τοποθετούνται είτε εγκάρσια είτε κατά το διαμήκες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα προγράμματα συντήρησης για BMW και ΜΙΝΙ
Τέλος παραγωγής και εποχής για την BMW M3 Coupe
Στις 23 Ιουλίου θα αποκαλύψει η BMW το ηλεκτροκίνητο i3
BMW Active Tourer Outdoor: Ένα μικρό προσθιοκίνητο και υβριδικό crossover