Αυτό θέλει να το αλλάξει οπωσδήποτε και γι αυτό το λόγο μέσα στους επόμενους 18 μήνες θα παρουσιάσει αρκετά νέα crossover με πιο «συναισθηματική» σχεδίαση. Η αρχή θα γίνει με το νέο T-ROC, το οποίο βασίζεται στο πάτωμα του Golf και θα παρουσιαστεί το προσεχές καλοκαίρι.
Η γερμανική εταιρεία φλερτάριζε εδώ και τρία χρόνια με την ιδέα του λανσαρίσματος ενός μικρότερουαπό το Tiguan crossover. Από το 2014 δηλαδή, οπότε παρουσίασε το πρωτότυπο T-ROC και πάλι στηνΈκθεση της Γενεύης. Αρχικά το λανσάρισμα του νέου T-ROC ήταν προγραμματισμένο να γίνει στηνεφετινή Έκθεση της Γενεύης αλλά η ιδέα απορρίφθηκε και η επίσημη παρουσίαση θα γίνει το καλοκαίρι για να είναι χρονικά πιο κοντά στην έναρξη των πωλήσεων, προς το τέλος του 2017.
Όπως προείπαμε, το νέο T-ROC θα είναι μια κατηγορία κάτω από το Tiguan και θα ευθυγραμμιστεί με τη γκάμα του Golf. Στοχεύει σε πελάτες που δεν θέλουν αναγκαστικά περισσότερους χώρους, αλλά εκτιμούν την πρακτικότητα και την εποπτική θέση οδήγησης ενός crossover.
Εμφανισιακά το T-ROC είναι πιο σπορ από το Tiguan, με περισσότερες ευθείες γραμμές, τετραγωνισμένους θόλους τροχών, μεγάλες πίσω κολόνες και έντονους πίσω «ώμους» που δίνουν μια πιο σπορ αύρα και το κάνουν να ξεχωρίζει.
Τα περισσότερα μηχανικά μέρη το νέο T-ROC θα τα μοιράζεται με το Audi Q2. Στην πραγματικότητα θα έχει περίπου το ίδιο μήκος, στα 4,2 μέτρα και το ίδιο πλάτος, στα 1,8 m. Η πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται είναι η MQB η οποία τοποθετείται τόσο στο Audi Q2, όσο και στο Leon Ateca, ενώ τομεταξόνιο θα φτάνει στα 2,6 μέτρα. Η γκάμα των κινητήρων και τα κιβώτια θα προέρχονται αυτούσια από το Golf. Να περιμένετε δηλαδή να δούμε ως βασικό κινητήρα βενζίνης τον 3κύλινδρο 1.0 TSI με τους 115 PS, αλλά και τον νέο 1.5 TSI EVO με 150 PS και τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT).
Ο επικεφαλής της Volkswagen, Herbert Diess είχε πριν από λίγες μέρες αμφισβητήσει το μέλλον τωνντίζελ κινητήρων μικρού κυβισμού, αλλά προφανώς αυτό δεν θα επηρεάσει το νέο T-ROC. Θα δούμε δηλαδή στη γκάμα των ντίζελ κινητήρων, εκτός από τον 2λιτρο TDI των 150 PS και τον 1.6 με τους 115 PS. Τα κιβώτια θα είναι εξάρι χειροκίνητο και διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Οι βασικέςεκδόσεις θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητες, αλλά είναι εξαιρετικά πιθανόν να υπάρχουν και τετρακίνητες 4MOTION με τον 2λιτρο ντίζελ. Επιπλέον εξετάζεται σοβαρά το ενδεχόμενο στο μέλλον να υπάρξουν εκδόσεις GTI, GTE και GTD.
Πιθανό είναι επίσης και το λανσάρισμα μια ηλεκτροκίνητης έκδοση, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικήςτης Volkswagen για αύξηση των ηλεκτροκίνητων μοντέλων κάτω από την ομπρέλα της υπομάρκας I.D. Μετά το λανσάρισμα του T-ROC θα ακολουθήσει η παρουσίαση του νέου Touareg. Μετά από αυτό θα ακολουθήσει ένα μικρότερο crossover βασισμένο στο νέο Polo, το οποίο θα αντιμετωπίσει το επίσης επερχόμενο SEAT Arona και βέβαια το Nissan Juke.