Τρίτη, 6 Αυγ.
33oC Αθήνα

Το ολοκαίνουριο MG3 Hybrid+ με τιμή-έκπληξη εντυπωσιάζει!

Το ολοκαίνουριο MG3 Hybrid+ με τιμή-έκπληξη εντυπωσιάζει!

To MG3 Hybrid+ σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής για την MG Μotor στo B-Segment, με full υβριδική τεχνολογία, επιδόσεις και αποδοτικότητα, πλούσιο εξοπλισμό και τιμή από 20.450!

Το νέο MG3 Hybrid+ ήρθε για να μείνει και σίγουρα για να αναστατώσει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των supermini, προσφέροντας εξηλεκτρισμό, τεχνολογία αιχμής, πλήρη εξοπλισμό και όλα αυτά σε τιμή που δύσκολα βρίσκεις αντίστοιχη στην ελληνική αγορά.

Με την έλευση της MG Motor το φθινόπωρο του 2023 στη χώρα μας, οι value for money επιλογές επέστρεψαν στο τραπέζι ή καλύτερα στο δρόμο με το ελληνικό κοινό να δείχνει ξεκάθαρα την προτίμησή του προς τα περισσότερα μοντέλα της κινεζικής εταιρείας. Τώρα, η MG Motor επιστρέφει με ένα δυνατό… hatchback χαρτί στο B-Segment και όπως όλα δείχνουν έχει τα εχέγγυα να κατακτήσει την κορυφή.

Το ολοκαίνουριο 5θυρο MG3 Hybrid+ έχει πολλά να επιδείξει σε όλους τους τομείς: τεχνολογία, σχεδίαση, εξοπλισμό, αποδοτικότητα, συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας, καθώς και συμπεριφορά στο δρόμο. Το MG3 Hybrid+ έχει σχεδιαστεί στο Ηνωμένο Βασίλειο, με μοντέρνα εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση, δυναμικές γραμμές και επιβλητικό εμπρός μέρος.

Το χαρακτηριστικό σφηνοειδές σχήμα των MG, το συναντάμε και στο MG3, ενώ η ξεχωριστή προσωπικότητα του νέου supermini διαφαίνεται στο καπό με τα νεύρα και την κατηφορική κλίση. Για να διατηρηθεί η αρμονία, η σχεδίαση του πίσω μέρους είναι πιο διακριτική, αλλά πάντα χαρακτηριστική.

Το MG3 έχει μήκος 4.113mm και μεταξόνιο 2.570mm και διαστάσεις που προσφέρουν άνετους χώρους στο εσωτερικό για τους επιβάτες. Μάλιστα, ο χώρος των αποσκευών του κινεζικού hatchback φτάνει τα 293lt, πολύ καλό νούμερο για την κατηγορία B, ωστόσο δε διαιρείται η πλάτη του πίσω καθίσματος.

Σύγχρονο εσωτερικό

Το ίδιο τέμπο ακολουθείται και στην εσωτερική σχεδίαση. Η καμπίνα είναι μοντέρνα και σύγχρονη με προσανατολισμό στην πρακτικότητα, προσφέροντας ένα ευχάριστο περιβάλλον στους επιβάτες. Στο κέντρο της κονσόλας συναντάμε μία οθόνη αφής 10,25 ιντσών του συστήματος infotainment, ενώ πίσω από το πολυγωνικό τιμόνι βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών, η οποία αποτελεί τον πίνακα οργάνων και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. Επίσης, οι φυσικοί διακόπτες για βασικές λειτουργίες του αυτοκίνητου βοηθούν στην εργονομία.

Από τη βασική κιόλας έκδοση, ο κάτοχος του νέου MG3 ανάμεσα σε άλλα μπορεί να απολαμβάνει δορυφορική πλοήγηση, δυνατότητα σύνδεσης smartphone μέσω Apple CarPlay/Android Auto, ενώ μία ενσωματωμένη εφαρμογή παρέχει σύστημα συνδεσιμότητας MG iSMART, σύστημα κορυφαίου επιπέδου, το οποίο είθισται να συναντάμε σε μοντέλα ανώτερης κατηγορίας.

Επίσης, αυτόματος κλιματισμός, ηχοσύστημα με τέσσερα ηχεία με συνδεσιμότητα Bluetooth, τέσσερις θύρες USB, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο τη ζωή οδηγού και επιβατών μέσα στην καμπίνα. Στις ανώτερες εκδόσεις εξοπλισμού, βρίσκουμε επενδύσεις με συνθετικό δέρμα, πρόσβαση χωρίς κλειδί, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα και τιμόνι, καθώς και κάμερα 360 μοιρών.

Η ασφάλεια είναι υψίστης σημασίας και για το νέο MG3, το οποίο είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) και την τεχνολογία MG Pilot. Αυτό περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και έξυπνο έλεγχο μεγάλης σκάλας φώτων.

Κινητήρας με full υβριδική τεχνολογία

Το νέο MG3 Hybrid+ έχει πολλούς λόγους για να ξεχωρίζει. Ωστόσο, τις εντυπώσεις κλέβει επάξια το πλήρως υβριδικό σύστημα. Μάλιστα, το νέο MG3 αποτελεί το πρώτο μοντέλο της MG, στο οποίο τοποθετείται η τεχνολογία Hybrid+. Για την ακρίβεια, πρόκειται για ένα αυτοφορτιζόμενο σύνολο και όχι για plug-in υβριδικό σύστημα, το οποίο μπαίνει στην πρίζα για να φορτίσει. Στον πυρήνα του ολοκαίνουριου συστήματος Hybrid+ υπάρχουν πέντε βασικά στοιχεία: κινητήρας, κιβώτιο ταχυτήτων, μπαταρία, ηλεκτροκινητήρας και γεννήτρια.

Πιο συγκεκριμένα, το MG3 διαθέτει βενζινοκινητήρα 1,5lt απόδοσης 102PS, ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Άτκινσον και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 136PS και 250Nm ροπής, ενώ συνεργάζονται με ένα αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων. Η συνολική ισχύς αγγίζει τα 195PS, ένα πολύ δυνατό νούμερο έναντι του ανταγωνισμού. Η μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh είναι αρκετά μεγάλη για τα δεδομένα υβριδικής τεχνολογίας, κάτι που σημαίνει αυξημένη απόδοση, δηλαδή στην πράξη μεγαλύτερη αυτονομία στην αμιγώς ηλεκτρική κίνηση κυρίως σε αστικό περιβάλλον. Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 4,4lt/100km, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, ενώ από στάση αγγίζει τα 100km/h σε 8,0sec.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το MG3 έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί με τους παρακάτω τρόπους, καθένας εκ των οποίων επιλέγεται αυτόματα από το σύστημα Hybrid+:

EV: Λειτουργεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει η φόρτιση.

Σε σειρά: Ο κινητήρας λειτουργεί για την παραγωγή ενέργειας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση.

Σε σειρά και φόρτιση: Ο κινητήρας τροφοδοτεί με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ ταυτόχρονα φορτίζει και την μπαταρία, όταν έχει χαμηλή στάθμη ενέργειας.

Κίνηση και φόρτιση: Η ισχύς του κινητήρα καταλήγει στους τροχούς, ενώ ταυτόχρονα φορτίζεται και η μπαταρία μέσω της γεννήτριας.

Παράλληλη: Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.

Τιμές και εκδόσεις

Οι τιμές του MG3 Hybrid+ στην ελληνική αγορά είναι οι εξής:

MG3 Hybrid+ Excite: Από 20.450 ευρώ

MG3 Hybrid+ Exclusive: Από 21.450 ευρώ

MG3 Hybrid+ Luxury: Από 22.950 ευρώ

Οι εκπλήξεις από την MG, όμως, δε σταματούν εδώ. Τα μοντέλα MG που διατίθενται στην ελληνική αγορά καλύπτονται από την τριπλή φροντίδα «Triple 7», δηλαδή επταετή διάρκεια εγγύησης (ή 150.000km), οδικής βοήθειας και ελέγχου.

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις