Ένα από τα κύρια μελήματα του προέδρου της Toyota, Άκιο Τογιόντα, από το 2009 που ανέλαβε, είναι να περιορίσει τον αριθμό των εξαρτημάτων που χρησιμοποιεί η εταιρεία, αυξάνοντας τα κοινά ανταλλακτικά μεταξύ των μοντέλων. Ο περιορισμός αυτός θα επιφέρει μείωση στο χρόνο και στο κόστος της δημιουργίας νέων μοντέλων τουλάχιστον κατά 30%, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Toyota. Ο Ιάπωνας κατασκευαστής δαπάνησε περίπου $9,6 δισ. σε έρευνα και εξέλιξη για το φορολογικό έτος 2012, σύμφωνα με στοιχεία του δικτύου ειδήσεων Bloomberg.
Διεθνείς κατασκευαστές εξαρτημάτων, όπως η Johnson Controls Inc. (JCI), Robert Bosch GmbH και TRW Automotive Holdings Corp. (TRW), αλλά και η Denso Corp., της οποίας το 31% κατέχει η Toyota ενώ ταυτόχρονα είναι και ο μεγαλύτερος προμηθευτής της, ποντάρουν στο ότι αυτή η εκστρατεία του Ιάπωνα κατασκευαστή θα τους βοηθήσει να κερδίσουν συμβόλαια που σήμερα κατέχουν μικρότερες ιαπωνικές εταιρείες.
«Αυτό θα πρέπει να σημαίνει περισσότερες ευκαιρίες για τους παγκόσμιους υπέρ-προμηθευτές με την παγκόσμια παραγωγική ικανότητα και την εξειδικευμένη εμπειρία σε θέματα σχεδιασμού», είπε ο Μασαχίρο Ακίτα, αναλυτής της Credit Suisse στο Τόκιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Nέα Toyota Corolla: Παρουσιάστηκε και η ευρωπαϊκή έκδοσή της
Ανακαλούνται 242.000 Toyota παγκοσμίως
Toyota: Ξεκίνησε η διάθεση του νέου RAV4
Η Toyota παραμένει η «πολυτιμότερη μάρκα αυτοκινήτου» παγκοσμίως