Η Toyota φαίνεται αποφασισμένη να επιστρέψει στο προσκήνιο ως κατασκευστής fun-to-drive αυτοκινήτων.
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Tokyo η Toyota θα παρουσιάσει ένα δεύτερο Toyota Supra Concept, το οποίο θα είναι η αιχμή του δόρατος μιας ολομέτωπης επίθεσης του ιαπωνικού κολοσσού στο κομμάτι της αγοράς των συναρπαστικών στην οδήγηση αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό Best Car, το Supra Concept θα πλαισιώνουν το Toyota S-FR και η Corolla GTI concept. Να θυμίσουμε εδώ ότι η Toyota έχει επιστρέψει στο WRC με την Gazoo Racing Team, και έκανε μάλιστα ένα εξαιρετικό ντεμπούτο στο Rally Monte Carlo. Και προκειμένου να υπάρχει άμεση διασύνδεση με την γκάμα των μοντέλων παραγωγής ώστε να αξιοποιείται το image που χτίζει η μάρκα στις ειδικές διαδρομές, ήδη έχει δρομολογηθεί η παραγωγή του γρήγορου Yaris Sport ή όπως αλλιώς επιλέξουν τελικά να το βαφτίσουν.
Όταν η εταιρεία έδειξε το FT-1 Concept το 2014, όλοι είχαμε δει σε αυτό την επόμενη Supra. Το οποίο εξελίσσεται διαρκώς σε συνεργασία με την BMW αφού στην ίδια πλατφόρμα θα βασίζεται η Z5 της γερμανικής μάρκας. Για την ιαπωνική εκδοχή, τη σχεδίαση θα αναλάβει το σχεδιαστικό τμήμα στα κεντρικά της Toyota σε συνδυασμό με το Calty Studio της εταιρείας που έχει έδρα στην California.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες, περιμένουμε την Supra με δίλιτρο 4κύλινδρο τούρμπο και περίπου 255 ίππους, και μια κορυφαία έκδοση με 3.0 V6 με 340 ίππους και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Ενδεχομένως και μια υβριδική έκδοση με κινητήρα 2.5 να προστεθεί προς το τέλος του 2018. Παρότι θα είναι ένα concept, το αυτοκίνητο που θα αποκαλυφθεί στο Tokyo θα είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής.
Η BMW Z5 από την άλλη θα έχει τους γνωστούς σε σειρά 4κύλινδρους και 6κύλινδρους και θα ενσωματώνει τεχνολογία εξωτικών ελαφρών υλικών όπως ανθρακόνημα και CFRP, από τα BMW i3 και BMW i8. Προορίζεται για ντεμπούτο τον Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.
Είναι πρόθεση της Toyota να δημιουργήσει μια ευρεία γκάμα σπορ μοντέλων. Σε αυτό το πλαίσιο θα παρουσιάσει και το S-FR II concept, ένα μικρό καθαρόαιμο σπορ κουπέ, τη συνέχεια μιας ιδέας που είχε παρουσιαστεί πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Tokyo το 2015. Η τεράστια γρίλια του, οι ιδιαίτερες αναλογίες και οι κοντοί πρόβολοι συνθέτουν ένα σχήμα με προσωπικότητα που έρχεται να τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας σπορ μοντέλων της Toyota. Σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, για τους κινητήρες, γίνεται λόγος για έναν 1.2 τούρμπο 116 ίππων, 4κύλινδρο. Ή για έναν πιο ισχυρό ατμοσφαιρικό 1.5 με 130 ίππους. Με εξάρι χειροκίνητο αλλά και αυτόματο σασμάν και για τις δύο εκδοχές. Ο Tetsuya Tada, «πατέρας» της Toyota GT86, αναφέρει πως του ζητήθηκε να φέρει το μικρό κουπέ στην αγορά σε τιμή κοντά στα $15.000, στην Αμερική.
Η Corolla GTI λέγεται ότι θα βασιστεί στην 12η γενιά του αειθαλούς μοντέλου η οποία θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στη χροιά και θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα TNGA. Θα είναι ένα 5πορτο GTΙ με δίλιτρο τούρμπο μοτέρ στη ζώνη των 250 ίππων. Είναι η κλασική συνταγή που θα πρέπει να ακολουθήσει αν θέλει να ανταγωνιστεί το Golf GTI.