Η τεχνολογία i της BMW κάνει το ντεμπούτο της στην κορυφαία BMW, με τις 740e & Le iPerformance με το μακρύ μεταξόνιο καθώς και την τετρακίνητη 740Le xDrive iPerformance.
Η τεχνογνωσία τόσο του συστήματος κίνησης όσο και του Carbon Core αμαξώματος προέρχεται από την οικογένεια i της BMW και σύμφωνα με την εταιρεία είναι μοναδική.
Την ισχύ παράγει ο συνδυασμός του 2λιτρου 4κύλινδρου TwinPower Turbo βενζινοκινητήρα των 258 ίππων με έναν ηλεκτρικό 113 ίππων. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 326 ίππους και μεταφέρεται στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Είναι δε αρκετή για 0-100 km/h σε 5,4″ για την 740e, 5,5 για την Le και σε 5,3” για την Le xDrive. Οι τιμές αυτές γίνονται ακόμα πιο εντυπωσιακές εάν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με ελάχιστο απόβαρο τα 1.900 kg.
Οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης είναι 2,0 lt/100 km για τις πισωκίνητες εκδόσεις και 2,1 για την τετρακίνητη, με 45 και 49 g CO2/km αντίστοιχα.
Από το κουμπί eDrive, μπορείς να διαλέξεις μεταξύ της επιλογής AUTO eDRIVE και MAX eDRIVE, με την πρώτη επιλογή να εξασφαλίζει υβριδική κίνηση και τη δεύτερη ηλεκτρική. Για την τελευταία, η ανώτατη ταχύτητα είναι τα 140 km/h και η αυτονομία είναι στα 48 km για τις πισωκίνητες και 45 km για την τετρακίνητη (με τους βασικούς τροχούς).
Δίνεται επίσης η δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίζει κατά βούληση τη φόρτιση της μπαταρίας κατά την οδήγηση, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μπαταρία όποτε το κρίνει περισσότερο χρήσιμο.
Η μπαταρία της 7άρας βρίσκεται κάτω από το πίσω κάθισμα και υπόσχεται αφενός τη μέγιστη οικονομία χώρου, αφετέρου τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 420 lt ενώ στην καμπίνα προφανώς δεν έχει γίνει καμία έκπτωση σε επίπεδο χώρων, ποιότητας ή πολυτέλειας.
Η BMW αναφέρει ότι δεν έχει γίνει έκπτωση ούτε στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου της, με το Driving Experience Control να προσφέρει τις επιλογές ECO PRO, COMFORT, SPORT και ADAPTIVE. Οι διαφορές μεταξύ των προγραμμάτων είναι πολύ ευδιάκριτες, με αποτέλεσμα να αλλάζουν ουσιαστικά την οδηγική εικόνα του αυτοκινήτου.
Η φόρτιση του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει από οποιαδήποτε οικιακή πρίζα, ενώ ασφαλώς υπάρχουν και οι πιο σοφιστικέ λύσεις της BMW για το γκαράζ σας. Σημαντική λεπτομέρεια είναι και η ύπαρξη ενός βοηθητικού συστήματος θέρμανσης-κλιματισμού, το οποίο τροφοδοτείται από το κύκλωμα υψηλής τάσης του αυτοκινήτου και προετοιμάζει τη θερμοκρασία της καμπίνας εκεί ακριβώς που θέλετε.