Η διαφημιστική καμπάνια της Volvo Μ. Βρετανίας, με σλόγκαν «Βαρεθήκατε τη γερμανική τεχνολογία; Δοκιμάστε το σουηδικό μέταλλο», προκαλεί όσους θέλουν να κάνουν test drive της Mercedes A180 CDI BlueEficiency Sport, να δοκιμάσουν και το Volvo V40 D2 R–Design και, αν επιμείνουν στην αγορά της Mercedes, υπόσχεται να τους πληρώσει την πρώτη μηνιαία δόση!
Η Τζορτζίνα Ουίλιαμς, διευθύντρια μάρκετινγκ της Volvo Car UK, δήλωσε σχετικά: «Κάποιοι θα μας πουν ασύστολους, άλλοι γενναίους, όμως κανείς δεν θα αρνηθεί ότι έχουμε τόση εμπιστοσύνη στο προϊόν μας, που είμαστε έτοιμοι να προκαλέσουμε τον κόσμο και να τον κάνουμε να σκεφτεί τις επιλογές του».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Οδηγούμε: Mercedes-Benz A 45 AMG 4MATIC
Volvo: Από € 24.960 το ανανεωμένο S60
Δοκιμή: Volvo V40 T4 R-Design Polestar
Volvo V40 T4 R-Design Polestar από € 26.500
Δοκιμή: Volvo V40 Cross Country D2