Site icon NewsIT
12:11 | 10.09.13

VW Golf Sportsvan: Η πρακτικότερη εκδοχή του νέου Golf

VW Golf Sportsvan: Η πρακτικότερη εκδοχή του νέου Golf
Newsit Newsroom

Η Volkswagen παρουσίασε το Golf Sportsvan στη Φρανκφούρτη, προπομπό του πρακτικού Golf Plus.

Με την περιγραφή «κόμπακτ μίνιβαν», το πρωτότυπο Golf Sportsvan είναι κατ’ ουσία μια πρόγευση του επερχόμενού Golf Plus, το οποίο έχει ήδη απαθανατιστεί σε δοκιμές.

Το πρωτότυπο είναι 13,4 πόντους πιο μακρύ από το προηγούμενο Golf Plus και 8,3 πάνω από το στάνταρ Golf. Τα μεταξόνιο είναι επίσης 4,8 πόντους μακρύτερο από αυτό του στάνταρ Golf VII, ενώ είναι 12,6 πόντους πιο ψηλό και 0,8 φαρδύτερο, διαστάσεις που προφανώς μας προϊδεάζουν και για μια σαφώς πιο ευρύχωρη καμπίνα.

Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει ανέβει στα 498 lt (με αναδιπλωμένα τα καθίσματα 1.500), κάτι που σημαίνει 74 lt παραπάνω χώρος από αυτόν του προκατόχου του και 118 περισσότερα λίτρα από του στάνταρ Golf. Το πίσω κάθισμα διαιρείται στην αναδίπλωση σε αναλογία 60:40 και είναι συρόμενο, δίνοντας επιπλέον 87 lt χωρητικότητας στο πορτμπαγκάζ. Ακόμα, η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού αναδιπλώνεται προς τα εμπρός πλήρως, διασφαλίζοντας δυνατότητα φόρτωση αντικειμένου με μήκος σχεδόν 2,5 m.

Ακριβείς λεπτομέρειες όσον αφορά τον εξοπλισμό δεν έδωσε στην παρουσίαση η Volkswagen, αναφέροντας απλώς ότι από το βασικό μοντέλο, το αυτοκίνητο θα διαθέτει κλιματισμό, ηλεκτρικό χειρόφρενο, 5ιντση οθόνη αφής, διπλό πάτο και κάλυμμα πορτμπαγκάζ.

H VW δήλωσε ότι το πρωτότυπο έχει μελετηθεί για να υποδέχεται μια γκάμα από έξι κινητήρες, ισχύος από 85 έως 150 PS. Το πιο οικονομικό μοτέρ αυτής τη γκάμας είναι το 1.6 TDI BlueMotion με τυποποιημένη κατανάλωση 3,7 lt/100 km και εκπομπές CO2 95 g/km.

To πρωτότυπο Golf Sportsvan ενσωματώνει μια σειρά από συστήματα ασφαλείας και υποστήριξης του οδηγού: Τα Blind Spot Monitor με Rear Traffic Alert, Adaptive Cruise Control, City Emergency Braking, Διατήρησης Λωρίδας και λειτουργία φρεναρίματος πανικού είναι τα κυριότερα από αυτά.

Κατά τα λοιπά, εξοπλίζεται με επτά αερόσακους και διαθέτει ηλεκτρονικό «μπλοκέ» διαφορικό XDS+.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ 

Οδηγούμε το πρωτότυπο VW Taigun

Δοκιμή: VW Golf BlueMotion 1.6 TDI

Κοντά στην παραγωγή του το πρωτότυπο VW Buggy up!

Δοκιμή: Νέο VW Golf GTΙ

Νέα έκδοση με φυσικό αέριο για το VW up!

Επετειακή έκδοση για τα 1.000.000 κομμάτια του VW Scirocco

Οδηγούμε: Νέο VW Golf GTD

Έφτασε τα 30 εκατ. αυτοκίνητα η παραγωγή του VW Golf

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version