Πλέον δεν υπάρχει επιλογή για κινητήρα πετρελαίου στη γκάμα, αφού όλες οι εκδόσεις κινούνται από τον 1.5 VTEC Turbo κινητήρα που αποδίδει 173 ή 193 PS. Στην πρώτη περίπτωση συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων ενώ στη δεύτερη με ένα CVT που έχει και εφτά προεπιλεγμένες σχέσεις ώστε να κάνει προσομοίωση και χειροκίνητης λειτουργίας. Και οι δύο επιλογές μπορούν να συνδυαστούν και με σύστημα τετρακίνησης, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι μεγάλο ρόλο στην απόφαση για αφαίρεση του 1.6 i-DTEC κινητήρα από τη γκάμα, έπαιξε και η μεταφορά της γραμμής παραγωγής στην Ιαπωνία.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr