Είναι λοιπόν ξεκάθαρο ότι η εκμετάλλευση της ηλεκτρικής ενέργειας δε θα έχει ως προτεραιότητα τα χαμηλότερα δυνατά νούμερα στις μετρήσεις κατανάλωσης, αλλά τα καλύτερα δυνατά στις μετρήσεις επιδόσεων.
Κατά βάση ο λόγος γίνεται για το 2λιτρο διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της εταιρείας που αυτή τη στιγμή φαίνεται να έχει αγγίζει το όριό του ως καθαρά θερμικός, στους 367 ίππους των S60/V60 Polestar.
Η εταιρεία φροντίζει πάντως να ξεκαθαρίζει πως ο χαρακτήρας των μοντέλων της δε θα αλλάξει, λέγοντας ότι δεν είναι αυτοσκοπός να κατασκευάσουν τα απολύτως ταχύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους.
Το βάρος για τα Polestar είναι η απόλυτη ευχρηστία στην καθημερινότητα και ο ιδανικός συνδυασμός της με πολύ γρήγορες επιδόσεις. «Γι’ αυτό και όλα τα Polestar από εδώ και στο εξής θα κάνουν χρήση υβριδικής τεχνολογίας» δήλωσε ο επικεφαλής της Volvo Β. Αμερικής, Lex Kerssemakers.
Οι ομάδες εξέλιξης των μοντέλων μας αυτή τη στιγμή εξετάζουν επακριβώς τα δεδομένα και τα ζητούμενα που υπάρχουν και προσπαθούν να καθορίσουν το δρόμο που θα ακολουθήσουν. Το σίγουρο είναι ότι τα εν λόγω μοντέλα θα είναι η βιτρίνα του μηχανολογικού τμήματος της Volvo και στις μέρες μας, αυτό είναι κάτι που δεν νοείται χωρίς την εκμετάλλευση και του ηλεκτρισμού.