Μάχη για την τηλεθέαση στις πρωινές εκπομπές με τον ανταγωνισμό για την πρωτιά να είναι ιδιαίτερα σκληρός, τόσο στο γενικό σύνολο όσο και στα νεανικά κοινά.

Τη θέση τους στα προγράμματα των τηλεοπτικών σταθμών έχουν πάρει από χθες όλες οι πρωινές εκπομπές δίνοντας τη μάχη της τηλεθέασης. Η «μάχη» ξεκινά από πολύ νωρίς το πρωί και οι πρωταγωνιστές της γνωρίζουν πολύ καλά πως η κούρσα είναι μαραθώνιος που θα ολοκληρωθεί σε αρκετούς μήνες.

Ωστόσο έχει ενδιαφέρον να δούμε τα αποτελέσματα της μάχης για την τηλεθέαση την πρώτη μέρα που όλες οι εκπομπές ήταν στον αέρα, η μία απέναντι από τις άλλες…!

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Nielsen στην… πολύ πρωινή ζώνη, αυτή που τα περισσότερα κανάλια επιλέγουν την ενημέρωση για τη θεματολογία των εκπομπών τους, το υψηλότερο ποσοστό στο γενικό σύνολο σημείωσε η εκπομπή Σήμερα (ΣΚΑΪ) με 15,8%, ενώ ακολουθεί η Happy Day (ALPHA) με 15,6% και η Κοινωνία Ώρα MEGA (MEGA) με 14,2%, η Συνδέσεις (ΕΡΤ) με 13%, η Καλημέρα Ελλάδα (ΑΝΤ1) με 12,6% και την κατάταξη ολοκληρώνει η Ώρα Ελλάδος (ΟΡΕΝ) με 9,7%. 

Αντίστοιχα, στην πρώτη θέση της κατάταξης στο «δυναμικό κοινό» βρέθηκε η εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA (MEGA) με 19,5%, ενώ ακολουθεί η Happy Day (ALPHA) με 15,4% και οι Συνδέσεις (ΕΡΤ) με 10,5%. Οι υπόλοιπες εκπομπές σημείωσαν μονοψήφιο μέσο όρο στους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών με την εξής σειρά: Καλημέρα Ελλάδα (ΑΝΤ1) με 7,8%, Σήμερα (ΣΚΑΪ) με 7,3% και Ώρα Ελλάδος με 7%.

Να σημειώσουμε ότι οι μέσοι όροι που αναφέρουμε είναι οι «ακαθάριστοι», δηλαδή για όλη τη διάρκεια της ζώνης με τα διαφημιστικά διαλείμματα, καθώς δεν έχει γίνει ακόμα η απαραίτητη επεξεργασία για τους καθαρούς μέσους όρους.

Melas Blog
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας