Ήταν Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 1989 όταν βγήκε για πρώτη φορά στον αέρα το σήμα του MEGA.
Σήμερα, 28 χρόνια μετά, στις 20 Νοεμβρίου 2017 το MEGA δεν εκπέμπει live πρόγραμμα και παραμένει στην πρίζα από τους απλήρωτους εργαζομένους του. Και μπορεί λόγω όσων συμβαίνουν να μην μπορούν να γιορτάσουν… αλλά θυμούνται, τιμώντας τη μέρα. Με το video της καμπάνιας που έχει σλόγκαν «Ραντεβού στο Mega» ευελπιστούν… ελπίζουν ότι οι πιστώτριες τράπεζες και οι μέτοχοι της εταιρείας θα καταλήξουν σε συμφωνία, σημειώνοντας πως «κάποια ραντεβού δεν τα ξεχνάς ποτέ»!
https://www.youtube.com/watch?v=DUpFk5jZj3M
Χαρακτηριστική είναι και η ανακοίνωση από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών που αναφέρει ότι “οι συνάδελφοι που εργάζονται στον Τ/Σ «MEGA» παρακολουθούν τους τελευταίους μήνες τη διαπραγμάτευση ανάμεσα στους βασικούς μετόχους του σταθμού και τις Τράπεζες ελπίζοντας ότι η κατάληξη θα είναι αίσια και ο σταθμός θα επαναλειτουργήσει.
Η παράταση της διαπραγμάτευσης ανάμεσα στους μετόχους του «MEGA» και τις Τράπεζες, με ζητούμενο την διασφάλιση βιώσιμης λύσης για τον τηλεοπτικό σταθμό και την κατοχύρωση των θέσεων εργασίας, δεν μπορεί, όμως, να αποτελεί άλλοθι με θύματα τους εργαζόμενους.
Καλούμε τους βασικούς μετόχους της ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε. κ.κ. Ιωάννη Βαρδινογιάννη και Ευάγγελο Μαρινάκη, καθώς και τους τραπεζίτες, οι οποίοι διεξάγουν τις σχετικές διαπραγματεύσεις, να αναλάβουν, επιτέλους, τις ευθύνες τους έναντι των 450 εργαζομένων και των οικογενειών τους. Η άμεση διασφάλιση της μισθοδοσίας είναι υποχρέωσή τους και δεν μπορούν να αρνούνται να την εκπληρώσουν. Οι δημοσιογράφοι και οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του «MEGA» παραμένουν απλήρωτοι επί 14 μήνες, έχοντας ξεπεράσει όλα τα όρια ανοχής, αντοχής και αξιοπρέπειας. Αποτελεί πρόκληση να εισπράττονται διαφημιστικά έσοδα δεκάδων εκατομμυρίων όλους αυτούς τους μήνες, βελτιώνοντας τη θέση των μετόχων και των Τραπεζών και την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι να παραμένουν απλήρωτοι και να πένονται”.
Τέλος αξίζει να αναφέρω ότι αν και το κανάλι της Μεσογείων δεν εκπέμπει «ζωντανό» πρόγραμμα εξακολουθεί να σημειώνει υψηλές τηλεθεάσεις, αυξάνοντας έτσι τα κέρδη στους δεσμευμένους λογαριασμούς, την ώρα που οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι…!