Πρωταπριλιά αλλά για κάποια πράγματα δεν χωρούν δικαιολογίες και ψέματα, αφού οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια, όσο και αν πικραίνονται κάποιοι.

Άλλωστε, τις περισσότερες φορές στο τηλεοπτικό τοπίο ισχύει το «μούφα (πρόγραμμα) έδωσες, τηλεθέαση δεν θα πάρεις»! Εντάξει, είπαμε «τις περισσότερες φορές» γιατί έχουμε δει προγράμματα που πάνε άδικα… άκλαυτα κι άλλα που είναι να κλαις, συγκεντρώνουν τηλεθεατές μπροστά στις οθόνες τους.

Ας δούμε όμως, πώς πήγαν οι τηλεοπτικοί σταθμοί τον Μάρτιο και ποιοι σήμερα θα ήθελαν το ραβασάκι με τις τηλεθεάσεις της Nielsen να ήταν… πρωταπριλιάτικο ψέμα.

Το σίγουρο είναι ότι η φετινή σεζόν είναι πολύ σκληρή και ανταγωνιστική με τα κανάλια να ενισχύουν συνεχώς, ακόμα και τώρα που πλησιάζουμε προς το τέλος της, με καινούργιες εκπομπές που άλλοτε πετυχαίνουν και άλλοτε… απλά πιάνουν τόπο στο πρόγραμμά τους.

Κοιτάζοντας λοιπόν στον παρακάτω πίνακα βλέπουμε ότι την κορυφή στο γενικό σύνολο τον Μάρτιο κατέκτησε το MEGA που αν και σημείωσε μείωση των δυνάμεών του κατάφερε να εκθρονίσει τον ΣΚΑΪ που τον προηγούμενο μήνα, τον Φεβρουάριο (οι μέσοι όροι εντός παρένθεσης), είχε σημειώσει υψηλότερες τηλεθεάσεις και έτσι ο σταθμός του Φαλήρου βρέθηκε στη δεύτερη θέση. Στην κατάταξη ακολουθεί ο ALPHA που έριξε τον ΑΝΤ1 στην τέταρτη θέση και στη συνέχεια το STAR που σημείωσε όμως, άνοδο στα ποσοστά του. Ωστόσο τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσε το ΟΡΕΝ εμφανώς κερδισμένο από την ενίσχυση του ενημερωτικού του τομέα με εκπομπές για τον πόλεμο στην Ουκρανία. Έτσι ο σταθμός της Παιανίας κατάφερε να περάσει την ΕΡΤ1 που ακόμα και στην κρίσιμη αυτή εμπόλεμη περίοδο δεν καταφέρνει να κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων τηλεθεατών. Στα συνηθισμένα χαμηλά επίπεδά τους συνεχίζουν τα άλλα κανάλια της δημόσιας τηλεόρασης, η ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 που δεν καταφέρνουν να γίνουν επιλογή σημαντικής μερίδας τηλεοπτικού κοινού.

Αξιοσημείωτη είναι η κατάταξη του Μαρτίου στο δυναμικό κοινό με το STAR να βρίσκεται στην κορυφή, καταφέρνοντας από την πέμπτη θέση που είχε βρεθεί τον Φεβρουάριο να τερματίσει πρώτο. Με μικρή διαφορά ακολουθεί το MEGA στη δεύτερη θέση, ενώ ο ALPHA και τον Μάρτιο πήρε το χάλκινο μετάλλιο στους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών. Μεγάλη μερίδα του συγκεκριμένου κοινού όμως, έφυγε από τον ΣΚΑΪ με αποτέλεσμα από τη δεύτερη θέση τον Φεβρουάριο να βρεθεί στην τέταρτη θέση του Μαρτίου, ενώ πολλοί αποχώρησαν και από τη συχνότητα του ΑΝΤ1 που κατέληξε στην πέμπτη θέση της κατάταξης. Αυξητική πορεία και στο δυναμικό κοινό για το ΟΡΕΝ, ενώ η ΕΡΤ1 έχασε μέρος των ισχνών δυνάμεών της και οι ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3 διατήρησαν τα ίδια χαμηλά ποσοστά τους.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε την κατάταξη του Μαρτίου στο γενικό σύνολο όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen, ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον Φεβρουάριο και στη δεύτερη στήλη αναφέρονται οι μέσοι όροι τους στο δυναμικό κοινό για τις ίδιες χρονικές περιόδους.

Αυτά λοιπόν έδειξαν το κοντέρ των καναλιών για τον Μάρτιο και όσο πλησιάζουμε στο τέλος της φετινής σεζόν θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιοι θα καταφέρουν να ανεβάσουν ταχύτητες, αλλά και ποιοι θα χρειαστούν δικαιολογίες για τους… ελάχιστους τηλεθεατές στις κερκίδες τους…!

Melas Blog
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας