Σίγουρα είναι μία από τις πιο σκληρές και ανταγωνιστικές σεζόν με τα κανάλια να έχουν… γεμίσει τα προγράμματά τους, αλλά με αρκετά από αυτά να μην… τραβούν το ενδιαφέρον μεγάλης μερίδας του τηλεοπτικού κοινού.

Το κοινό λοιπόν «μίλησε» και για έναν ακόμα μήνα, το δεύτερο «επίσημο» της φετινής σεζόν, με τις επιλογές του να καταγράφονται από τη Nielsen που μοίρασε χαρά… αλλά και δάκρυα στα κανάλια.

Ας δούμε λοιπόν, όπως καταγράφεται στον παρακάτω πίνακα, ποια είναι η κατάταξη που προκύπτει από τις μετρήσεις τηλεθέασης του Οκτωβρίου, ενώ εντός παρενθέσεως αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Σεπτέμβριο, όπου αποτυπώνεται η άνοδος… ή η πτώση του κάθε σταθμού.

Στην κορυφή της τηλεθέασης στο γενικό σύνολο βρέθηκε ξανά το MEGA, ανεβάζοντας τις επιδόσεις του, αλλά και ο ALPHA που ακολουθεί από τη δεύτερη θέση διατήρησε την ίδια μεταξύ τους απόσταση, ενώ οι δύο σταθμοί αύξησαν τη διαφορά τους με τα υπόλοιπα κανάλια. Ωστόσο στην τρίτη θέση της κατάταξης βρέθηκε μόνος του αυτό το μήνα ο ΑΝΤ1 που με μικρή άνοδο κατάφερε να βγάλει από το βάθρο τον ΣΚΑΪ (με τον οποίο το είχαν μοιραστεί τον Σεπτέμβριο το τρίτο σκαλί), αφού το κανάλι του Φαλήρου συνεχίζει να διαγράφει πτωτική πορεία.

Τον Οκτώβριο μάλιστα μειώθηκε η απόσταση που τον χωρίζει από το STAR, το οποίο τερμάτισε πάλι στην πέμπτη θέση, αλλά με περισσότερους τηλεθεατές στη συχνότητά του. Αντίθετα η ΕΡΤ1 που ακολουθεί έχασε πολλούς τηλεθεατές που είχε κερδίσει τον Σεπτέμβριο (κυρίως λόγω Eurobasket), αλλά κατάφερε και πάλι να προηγηθεί του ΟΡΕΝ  που παρέμεινε στα ίδια χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης. Με χαμηλές πτήσεις στους πίνακες τηλεθέασης ολοκληρώθηκε ένας ακόμα μήνας για την ΕΡΤ2 και την ΕΡΤ3 που ολοκληρώνουν την κατάταξη των πανελλήνιας εμβέλειας τηλεοπτικών σταθμών γενικού περιεχομένου.

Ωστόσο αλλαγή στην κατάταξη παρατηρείται στο δυναμικό κοινό, αφού τον Οκτώβριο στην κορυφή της βρέθηκε ο ALPHA που ανεβάζοντας ταχύτητες ξεπέρασε το MEGA, αλλά και με τους δύο σταθμούς να κρατούν απόσταση από τους υπόλοιπους. Αλλαγή όμως σημειώθηκε και στο τρίτο σκαλί του βάθρου, αφού το STAR κατάφερε να κερδίσει περισσότερους τηλεθεατές ηλικίας 18-54 ετών με αποτέλεσμα να ξεπεράσει τον ΑΝΤ1 που κατέληξε στην τέταρτη θέση. Με πολύ χαμηλές ταχύτητες ακολουθεί ο ΣΚΑΪ και στη συνέχεια το ΟΡΕΝ που ωφελήθηκε από τη μεγάλη έξοδο τηλεθεατών από την ΕΡΤ1, ενώ σε… χαμηλότατες επιδόσεις βρέθηκαν για έναν ακόμα μήνα οι υπόλοιποι σταθμοί της δημόσιας τηλεόρασης, οι ΕΡΤ2 και ΕΡΤ3.

Αναλυτικά λοιπόν στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τους μέσους όρους των τηλεοπτικών σταθμών στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό  που έχουν προκύψει από τις μετρήσεις της Nielsen για τον Οκτώβριο, ενώ εντός παρένθεσης αναφέρονται οι αντίστοιχοι μέσοι όροι τους τον προηγούμενο μήνα, τον Σεπτέμβριο.

Βέβαια πρέπει για μία ακόμα φορά να υπενθυμίσουμε ότι η κούρσα της τηλεθέασης είναι μεγάλων αποστάσεων… και βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή της, αλλά είναι εμφανές ότι κάποιοι επιβάλλεται να κάνουν καλύτερες επιλογές για να συγκεντρώσουν περισσότερους τηλεθεατές στις «κερκίδες» τους, ώστε να μην βρεθούν πολλοί… στα αποδυτήρια…!

Melas Blog
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας