Χθες έκανε πρεμιέρα το καινούργιο ριάλιτι μόδας του ΣΚΑΪ, το «My style rocks», το οποίο δεν κατάφερε να… σπάσει τους πίνακες τηλεθέασης αλλά κατάφερε να κάνει… τσατάλια τα νεύρα στελεχών του ΣΚΑΪ και όχι μόνο…! Αφέντες και εφέντες λοιπόν διαπίστωσαν ότι δεν υπάρχει… μαγεία στην τηλεθέαση, αλλά για να την κερδίσεις πρέπει να κάνεις καλή δουλειά. Και το ριάλιτι μόδας… μόνο καλή δουλειά δεν είναι…! Ή, για να το πούμε σωστά είναι αδιάφορο, λάθος στημένο και αλλού ντ’ αλλού από αυτό που πραγματικά είναι.

Ατελείωτο και άνευ λόγου μπλα μπλα από μέλη της κριτικής επιτροπής με την Ευαγγελία Αραβανή να προσπαθεί να κρατήσει ισορροπίες και με τους τηλεθεατές να αποφασίζουν δικαιολογημένα να αναζητήσουν αλλού… τηλεοπτικό στιλ! Αποτέλεσμα; Χαμηλές… πολύ χαμηλές… πτήσεις τηλεθέασης, σχεδόν… εδάφους, αφού στην πρεμιέρα του το «My style rocks» έφερε στον ΣΚΑΪ 6,4% καθαρό μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 5% στο δυναμικό κοινό. Το πολυαναμένομενο ριάλιτι μόδας αποδείχτηκε Βατερλό για το κανάλι του Φαλήρου στη «μάχη» της τηλεθέασης αφού όχι μόνο δεν κατάφερε να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό αλλά τους κοστίζει πολύ περισσότερα από το σύνολο όλων των απέναντι προγραμμάτων…! Κερδισμένοι βέβαια είναι οι της εταιρείας παραγωγής, της Acun Medya, που μπορεί να μην εισπράξουν μπόνους τηλεθέασης όπως στο «Survivor» αλλά θα πάρουν το πακέτο συμφωνίας που ανέρχεται σε αρκετά… εκατομμυριάκια! Βέβαια την ευθύνη, την πλήρη ευθύνη και τον τελικό λόγο την έχει η εταιρεία που έκανε τις επιλογές και στις διαγωνιζόμενες και στην κριτική επιτροπή, αλλά και στο «ύφος» του ριάλιτι μόδας. Λογικό λοιπόν μετά τις «πτήσεις εδάφους» στους πίνακες τηλεθέασης να τρέμουν στο Φάληρο τα χειρότερα, ήτοι το αυριανό επεισόδιο, αυτό της Παρασκευής, που το έχουν βάλει στο prime time ελπίζοντας ότι θα κάνει τους τηλεθεατές να συντονιστούν στη συχνότητά τους. Όπως μαθαίνω μάλιστα έχει σημάνει συναγερμός στο Φάληρο μαθαίνοντας ότι οι της εταιρείας παραγωγής προσπαθούν τελευταία στιγμή να ενδυναμώσουν το αυριανό επεισόδιο με την παρουσία κάποιου καλλιτέχνη… μπας και Παρασκευή βράδυ οι τηλεθεατές αποφασίσουν να το δουν ως μίνι «Στην υγειά μας ρε παιδιά» αφού ως ριάλιτι μόδας όχι μόνο δεν… ροκάρει, αλλά βγαίνει και ως… αδιάφορη μπαλάντα!

 

Melas Blog
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας