Bplus

To workshop «Deliver a World- Class Customer Experience – Every Time» παρουσίασε ο Dennis Snow

Συνεχίζονται οι εκπαιδευτικές ημερίδες από τη Stoiximan, τη μεγαλύτερη online στοιχηματική εταιρεία που δεν σταματά να εξελίσσεται μέσα από τους ανθρώπους της.

Με μεγάλη επιτυχία και πλήθος κόσμου που γέμισε την αίθουσα του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, πραγματοποιήθηκε το workshop που διοργάνωσε η Stoiximan στις 13 Δεκεμβρίου με θέμα «Deliver a World-Class Customer Experience – Every Time». Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις στρατηγικές και τα εργαλεία που χρειάζεται να αναπτύξουν, φτάνοντας πιο κοντά στο customer loyalty και το brand insistence.

Ο Dennis Snow, ένας από τους πιο καταξιωμένους συμβούλους επιχειρήσεων διεθνώς και συγγραφέας των best-seller βιβλίων Unleashing Excellene και Lessons From the Mouse, χάρισε μια εξαιρετική ομιλία, εμπνευσμένη από την 20ετή πορεία του στον φαντασμαγορικό κόσμο της Walt Disney, εξετάζοντας τις προβληματικές της εμπειρίας του πελάτη καθώς και της δημιουργίας κουλτούρας για την παροχή άριστων υπηρεσιών μέσα από την ηγεσία των εταιρειών.

«Ακούγεται απλό αλλά δεν είναι. Το να προσφέρεις υπηρεσίες και προϊόντα μέσα από διαδικασίες που βρίσκουν πρωταγωνιστή τον ίδιο σου τον πελάτη, να σκέφτεσαι ‘ποια είναι η ερώτηση πίσω από την ερώτησή του’, να ξέρεις ότι και οι πιο μικρές λεπτομέρειες μιλούν για την εταιρεία- ακόμη και ένα άδειο κτήριο-, όπως επίσης να δημιουργείς μικρές στιγμές μαγείας, αποτελούν τις τρεις βασικές αρχές που καλλιεργούν αφοσιωμένους πελάτες. Ανθρώπους δηλαδή που χαίρονται να συνεργάζονται μαζί σου», είπε χαρακτηριστικά ο Dennis Snow.

Η Stoiximan επενδύει σημαντικά στην ανάπτυξη των ανθρώπων που την στελεχώνουν, καλλιεργώντας αξίες όπως το πάθος, την πελατοκεντρική προσέγγιση, την αριστεία, την ευελιξία, την ομαδικότητα και τη συνεχή βελτίωση, που την προσδιορίζουν. Στο πλαίσιο αυτό, η πρόσκληση που απηύθυνε στον Dennis Snow, είχε στόχο την ενίσχυση της εταιρικής της κουλτούρας που επικεντρώνεται στη δέσμευση για επιτυχία μέσα από τους πελάτες της, ενώ παράλληλα συμμετέχοντες από άλλους τομείς δράσης είχαν την δυνατότητα να αντλήσουν πλούσιο πληροφοριακό υλικό σχετικά με τις δύο θεματικές: «Delivering World-Class Customer Service» και «Leading a Culture of Service Excellence».

Ο Γιώργος Μοσχέτας, Head of People and Culture της Stoiximan, δήλωσε «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε κοντά μας τον Dennis Snow. Είναι ένας αυθεντικός ομιλητής ο οποίος αντιλαμβάνεται την σημασία αλλά και την ανάγκη του να παραδίνεις στον πελάτη μια συνολική εμπειρία άριστης εξυπηρέτησης. Και αυτό είναι που μας έφερε κοντά. Για τη Stoiximan, ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που την προσδιορίζει ως κορυφαία και την διαφοροποιεί, είναι η δομή που έχουμε δημιουργήσει για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Στη Stoiximan, αναγνωρίζουμε ότι το προϊόν που προσφέρουμε δεν εξαντλείται στο online gaming & casino, αλλά πολύ περισσότερο είμαστε περήφανοι για την συνολική εμπειρία που δημιουργούμε για όλους.

Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο τους εγγεγραμμένους χρήστες της πλατφόρμας μας, αλλά και τους 512 ανθρώπους που κάνουν την Stoiximan αυτό που είναι. Είναι η επιμονή στο όραμά της να αναπτύσσεται συνεχώς και να καινοτομεί, ικανοποιώντας πάντα τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται για την ψυχαγωγία τους.»

Η Stoiximan αποτελεί τη μεγαλύτερη εταιρεία στοιχηματισμού στο διαδίκτυο στην Ελλάδα και συγκαταλέγεται στις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις και ανάμεσα στους πιο υπεύθυνους εργοδότες, απασχολώντας σήμερα περισσότερους από 500 εργαζόμενους για τις 5 ευρωπαϊκές αγορές (Ελλάδα, Κύπρος, Ρουμανία, Γερμανία και Αυστρία), στις οποίες δραστηριοποιείται. Παράλληλα με την εταιρική της δραστηριότητα, η Stoiximan υλοποιεί ένα διευρυμένο πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας, βασισμένο στους βασικούς πυλώνες του Αθλητισμού, της Κοινωνίας, του Παιδιού και του Περιβάλλοντος, καθώς και ένα μεγάλο Πρόγραμμα Χορηγιών.

Bplus
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Bplus: Περισσότερα άρθρα