Σε λάθη και παραλείψεις, που έγιναν κατά τη διάρκεια του θαλάσσιου σπορ, οφείλεται ο τραγικός θάνατος του 10χρονου, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν προκύψει μία ημέρα μετά το δυστύχημα στο Καλό Λιβάδι της Μυκόνου.
Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονιμό Λιμένα, από κάθε ταχύπλοο σκάφος επιτρέπεται η έλξη ενός μόνο θαλάσσιου έλκηθρου, ενώ στο δυστύχημα ήταν δυο. Επίσης, απαγορεύεται η διενέργεια θαλάσσιου σπορ όταν επικρατούν δυσμενείς καιρικές συνθήκες, ωστόσο χθες το απόγευμα έπνεαν άνεμοι 5 μποφόρ.
“Στο συγκεκριμένο σπορ πρέπει να μετέχουν άτομα τουλάχιστον 16 ετών, ενώ αν είναι μικρότερα θα πρέπει να γίνεται με τη συγκατάθεση του ασκούντος και τη γονική μέριμνα”, τόνισε στο MEGA, ο εκπρόσωπος του Αρχηγείου του Λιμενικού, Νίκος Λαγκαδιανός.
Η διαδικασία της προανάκρισης επικεντρώνεται στο χειριστή του σκάφους, ο οποίος παραδέχτηκε ότι έκανε μια αδέξια κίνηση, και εξετάζεται κατά πόσο ήταν καλά εκπαιδευμένος, λόγω του νεαρού της ηλικίας του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο χειριστής του σκάφους οφείλει να έχει και τις γνώσεις του εκπαιδευτή για θαλάσσια σπορ.
Την υπεράσπιση του 22χρονου ανέλαβε ο Αλέξης Κούγιας, ο οποίος σε γραπτή του δήλωση αναφέρει: “Το δικηγορικό μας γραφείο ανέλαβε την υπόθεση του νεαρού χειριστού του ταχύπλοου σκάφους, με το οποίο προκλήθηκε ο τραγικός θάνατος του δεκάχρονου αγοριού στην περιοχή Καλό Λιβάδι της Μυκόνου.
Σεβόμενοι απολύτως την μνήμη του τραγικού θύματος και την δυστυχία της οικογένειάς του, δεν θέλουμε να προβούμε σε καμία διευκρίνιση για τις συνθήκες, υπό τις οποίες συνέβη το συγκεκριμένο ατύχημα, και ευχόμαστε αυτή η σιωπή μας να μην αποτελέσει την αιτία για ταπεινή αντιμετώπιση του τραγικού συμβάντος. Εξηγήσεις υπάρχουν και θα δοθούν στις αρμόδιες αρχές.
Τέλος, εκ μέρους των συνεργατών του γραφείου μας και του εντολέως μας, εκφράζουμε την απόλυτη συμπαράστασή μας στην οικογένεια του θύματος”.
Την ίδια ώρα, νομικοί κύκλοι από το περιβάλλον του ιδιοκτήτη ειδών θαλάσσιας αναψυχής, τονίζουν ότι είναι προφανές πως πρόκειται για ανθρωποκτονία εξ αμελείας”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ