Ο δολοφόνος επιστρέφει ή δεν έφυγε ποτέ από τον τόπο του εγκλήματος; Η απάντηση είναι πιο περίπλοκη. Ο 31χρονος επαγγελματίας Βούλγαρος εκτελεστής που συνελήφθη για την δολοφονία του Γιάννη Μακρή κρυβόταν σε ξενοδοχείο της Γλυφάδας. Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την δολοφονία έφυγε από την Ελλάδα αλλά ξαναγύρισε. Και το ερώτημα είναι γιατί; Ήταν έτοιμος να κάνει και νέο χτύπημα; Συνδέεται η παρουσία του στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στα νότια προάστια με το πρόσφατο χτύπημα στον Αυστραλό μαφιόζο την 1η Μαρτίου;
Επεισοδιακή η σύλληψη του Βούλγαρου εκτελεστή του Γιάννη Μακρή
Οι αρχές, που δεν σταμάτησαν λεπτό να ψάχνουν τον δολοφόνο του ελληνοαυστραλού επιχειρηματία, έφτασαν στα ίχνη του μετά από έρευνες μηνών και τον εντόπισαν όχι μακριά από το σημείο που εκτέλεσε τον Γιάννη Μακρή. Οι αστυνομικοί, μετά από ώρες παρακολουθήσεων εισέβαλλαν το βράδυ της Τρίτης σε ξενοδοχείο της Γλυφάδας και τον συνέλαβαν. Σύμφωνα με πληροφορίες η σύλληψη δεν ήταν εύκολη υπόθεση για τις αρχές. Ο Βούλγαρος αντιστάθηκε στους αστυνομικούς και προσπάθησε να διαφύγει με ένα αυτοκίνητο αλλά έπεσε πάνω στα αυτοκίνητα της ασφάλειας και τελικά συνελήφθη.
Ο Βούλγαρος ανακρίνεται στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής, ενώ το πρωί της Παρασκευής θα γίνει η αναλυτική παρουσίαση της υπόθεσης.
Ο κατά τους αστυνομικούς ιδιαίτερα σκληρός Βούλγαρος εκτελεστής – επαγγελματίας του είδους κατά τις αρχές – φέρεται να σκότωσε τον Γιάννη Μακρή στις 31/10/2018 μπροστά στο σπίτι του στο Πανόραμα της Βούλας. Ο ελληνοαυστραλός επιχειρηματίας εκτελέστηκε την ώρα που τα παιδιά του ήταν μέσα στο σπίτι και η σύζυγός του, το γνωστό μοντέλο και πρωταγωνίστρια ριάλιτι, Βικτώρια Καρύδα ήταν σε επίδειξη μόδας και έμαθε το τραγικό περιστατικό.
Είναι λένε τόσο σκληρός που δεν λέει στους αστυνομικούς ούτε το όνομά του. Και για τον λόγο αυτό οι ελληνικές αρχές του έχουν πάρει δακτυλικά αποτυπώματα και τα έχουν στείλει στην Βουλγαρία για να μάθουν ποιος είναι.
Ο δολοφόνος του 46χρονου Γιάννη Μακρή, είχε στήσει καρτέρι. Η ώρα που έγινε το περιστατικό δείχνει ότι ο δράστης περίμενε το θύμα να βγει από το σπίτι και αυτό οδηγεί ίσως στο συμπέρασμα πως γνώριζε ότι ο Γιάννης Μακρής εκείνη την ώρα θα έφευγε από το σπίτι για να πάει στα εγκαίνια της νέας επιχείρησης φύλαξης και καθαρισμού κτηρίων που είχε ανοίξει στη λεωφόρο Βουλιαγμένης. Αυτό επίσης οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ήξερε καλά τόσο τις κινήσεις όσο και την επιχειρηματική του δραστηριότητα.
[read4more]
Ο δολοφόνος είχε στήσει ενέδρα στον 46χρονο στη Βούλα. Οι αστυνομικοί είναι βέβαιοι ότι είτε παρακολουθούσε, είτε είχε πληροφορίες από ομάδα παρακολούθησης για τις κινήσεις του θύματος. Έβαλε τον σιγαστήρα στο όπλο και άρχισε να πυροβολεί συνεχόμενα. Ο Γιάννης Μακρής φαίνεται δεν είχε καμία ελπίδα, ο φονιάς ήταν αποφασισμένος να τον σκοτώσει.
Οι αστυνομικοί παρατήρησαν εκατοντάδες φορές τη σκηνή της δολοφονίας για να “χτίσουν” το προφίλ του δολοφόνου. Φορούσε καπέλο για να κρύψει όσο μπορούσε τα χαρακτηριστικά του και άνετα ρούχα, γκρι μπουφάν και μαύρο παντελόνι, πιθανότατα για να έχει ελευθερία κινήσεων, είτε για να τρέξει, είτε για να οδηγήσει μηχανή.
Πλησίασε από δεξιά, από το τυφλό σημείο του αυτοκινήτου για τον οδηγό. Άρχισε να πυροβολεί από απόσταση, όχι μακρινή, αλλά ικανή για να χτυπήσει το θύμα και να το βγάλει “εκτός μάχης” στην περίπτωση που έχει όπλο.
Χρησιμοποίησε όπλο με σιγαστήρα για να μην κάνει θόρυβο και ξεσηκώσει τη γειτονιά. Επίσης στην περίπτωση του Γιάννη Μακρή ο δολοφόνος έμοιαζε να κάνει στοχευμένες βολές. Φαίνεται να κρατάει το όπλο και με τα δύο χέρια και να σημαδεύει. Δεν στηρίζεται στον όγκο πυρός, όπως άλλοι δολοφόνοι που χρησιμοποιούν καλάσνικοφ.
Κάμερες ασφαλείας είχαν καταγράψει καρέ – καρέ την δολοφονία του Γιάννη Μακρή
Οι αστυνομικοί διέκριναν πολλές διαφορές με άλλες δολοφονίες μέσα στο 2018 που συγκλόνισαν τη χώρα. Το χτύπημα αυτό δεν έμοιαζε με χτυπήματα κατά ανθρώπων της νύχτας όπως στο Χαϊδάρι, τους Αγίους Αναργύρους ή το Παλιό Φάληρο. Ο δολοφόνος επέλεξε ένα σημείο ήσυχο, μακρυά από πολυσύχναστο δρόμο.
Όπως και σε άλλες περιπτώσεις σημείο επίθεσης ήταν το αυτοκίνητο του θύματος, την ώρα που έμπαινε στο αυτοκίνητο και είχε αλλού στραμμένη την προσοχή του, όμως αυτή είναι και η μόνη ομοιότητα με άλλα χτυπήματα.
Ρεπορτάζ: Θεοδόσης Πάνου