Η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, είχε ξεκινήσει την καμπάνια της με την ατάκα “στις 7 Ιουλίου έρχεται πίτσα” δημιουργώντας… συνειρμούς.
Αμέσως προκλήθηκε χαμός στα social media, με πολλούς να τη συγχαίρουν για το “ευφυές μάρκετινγκ” και άλλους να κάνουν λόγο για χυδαία προπαγάνδα υπέρ της ΝΔ.
Χαρακτηριστική της κριτικής που ασκήθηκε ήταν η ανάρτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργου Κυρίτση
Κι εγώ αν είχα μεγάλη αλυσίδα εστίασης, ΝΔ θα υποστήριζα. Λιγότερο χυδαία ίσως pic.twitter.com/4IbnX4frDz
— Γιώργος Κυρίτσης (@giorgoskyritsis) 24 Ιουνίου 2019
“Πήρε λάθος τροπή”
Μετά από όλα αυτά, η πιτσαρία αναγκάστηκε να κάνει ανάρτηση στο twitter, με το οποίο διευκρινίζει πως πρόκειται απλά για μια διαφήμιση που πήρε λάθος τροπή.
Γι αυτό το λόγο σταματά την καμπάνια, καθώς όπως λέει δεν έχει αναμειχθεί ποτέ με πολιτικά θέματα.
Ήδη πάντως είχε κατεβάσει το βίντεο από τον λογαριασμό της στο facebook από το βράδυ της Δευτέρας (24.06.2019).
Η βραδιά των εκλογών είναι βραδιά πίτσας & η καμπάνια είχε στόχο να πετύχουμε την μεγαλύτερη έκπτωση. Γι’ αυτό χρησιμοποιήσαμε ένα hashtag trend που δυστυχώς η χρήση του πήρε λάθος τροπή. Διακόπτουμε λοιπόν, την καμπάνια αφού η Domino’s ουδέποτε θα αναμειχθεί με πολιτικά θέματα. pic.twitter.com/zri4TrNQIP
— Dominos Pizza Greece (@DominosGreece) 25 Ιουνίου 2019