Site icon NewsIT

400.000 Toyota Prius εκτός αγοράς – Τι θα γίνει στην Ελλάδα

09.02.2010 | 11:19
ΦΩΤΟ REUTERS

ΦΩΤΟ REUTERS

Με νέα ανακοίνωση η Toyota ανακαλεί τον αριθμό - μαμούθ για ένα και μόνο μοντέλο,

  που είναι το τελευταίο μοντέλο Prius, λόγω προβλήματος στο σύστημα πέδησης.

‘Οπως ανακοινώθηκε, μέσα στην εβδομάδα η Toyota Ελλάς θα καλέσει τους κατόχους Toyota Prius 3ης γενιάς προκειμένου να γίνει έλεγχος στα αυτοκίνητά τους.

  Ο Ακίο Τογιόντα πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, δεσμεύτηκε σήμερα ότι ο ιαπωνικός όμιλος θα “κάνει ό,τι είναι δυνατόν” για να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των πελατών του.

  Ο Τογιόντα είπε επίσης ότι θα μεταβεί στις ΗΠΑ για να δώσει εξηγήσεις μετά την ανάκληση εκατομμυρίων αυτοκινήτων που παρουσίασαν τεχνικά προβλήματα.

    Το Prius, που πήρε το όνομά του από τη λατινική λέξη που σημαίνει “ο πρώτος” είναι το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε σε ευρεία κλίμακα στον κόσμο. Το πρώτο μοντέλο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου κυκλοφόρησε το 1997. Έως τις 31 Αυγούστου του 2009, σχεδόν 1,5 εκατομμύριο αγοραστές το επέλεξαν σε 40 χώρες.

    Το Prius αναδείχτηκε το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην Ιαπωνία το 2009 καθώς η ιαπωνική κυβέρνηση ενθαρρύνει με οικονομικά κίνητρα τους αγοραστές να στρέφονται στα “καθαρά” αυτοκίνητα.

Η τρίτη γενιά του οχήματος, αυτή που παρουσίασε προβλήματα στο σύστημα πέδησης, κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το Μάιο του 2009 και αναμένεται να διατεθεί σταδιακά σε 80 χώρες.

Το νέο Prius 2010 κατασκευάζεται επί του παρόντος μόνο στην Ιαπωνία (η προηγούμενη γενιά κατασκευαζόταν και στην Κίνα). Το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία νικελίου και βενζινοκινητήρα 1.800 κυβικών εκατοστών.

    H Toyota έχει πουλήσει 170.000 αυτοκίνητα Prius στην Ιαπωνία και 100.000 στις ΗΠΑ.

Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το Δεκέμβριο την τέταρτη γενιά του αυτοκινήτου. Το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία ιόντων λιθίου. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει το 2011 ύστερα από εκτενή τεστ που θα γίνουν στο Στρασβούργο της Γαλλίας.

 Τα υβριδικά αυτοκίνητα συνιστούν τον πυλώνα της αναπτυξιακής στρατηγικής της Toyota, που κατασκεύασε 530.000 οχήματα αυτού του τύπου το 2009.    

 
Την ίδια ώρα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε την πλήρη επανέναρξη της παραγωγής στη Βόρειο Αμερική των μοντέλων της που ανακλήθηκαν λόγω προβλημάτων στο σύστημα επιτάχυνσης και η οποία είχε διακοπεί για το διάστημα της ανάκλησής τους.

 

Τα οχήματα που θα βγουν από τα εργοστάσια αυτά θα είναι εξοπλισμένα με νέα πεντάλ γκαζιού, τα οποία διορθώθηκαν από την αυτοκινητοβιομηχανία, έπειτα από την ανάκληση τον περασμένο μήνα εκατ. οχημάτων ύστερα από παράπονα ότι το πεντάλ μπλόκαρε.
 
Η αμερικανική θυγατρική της Toyota είχε ανακοινώσει στις 26 Ιανουαρίου πως αναστέλλει την πώληση οκτώ μοντέλων του ομίλου, που είχαν ανακληθεί εξαιτίας του προβλήματος στο γκάζι. Αμέσως η εταιρεία είχε τονίσει πως θα σταματούσε η παραγωγή στις ΗΠΑ και τον Καναδά των μοντέλων, των οποίων η πώληση είχε διακοπεί, προκειμένου να «τα διορθώσουν και να συντονίσουν τα μέτρα» που έπρεπε να ληφθούν.
 
 

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version