Ο Κινέζος νοίκιασε μέσω Airbnb το ακίνητο που ήθελε και έφυγε σαν κύριος. Ο ιδιοκτήτης διαπίστωσε τα δυσάρεστα λίγες μέρες μετά, όταν έφτασε ο λογαριασμός τηλεφώνου. Το φέσι έφτανε τα 3.500 ευρώ.
Ο Κινέζος νοίκιασε το ακίνητο μέσω Airbnb και όταν μετά από μία εβδομάδα αποχώρησε, τίποτα δεν έκανε τον ιδιοκτήτη να βάλει στο μυαλό του, τα όσα επρόκειτο να ακολουθήσουν. Ο ενοικιαστής συνέδεσε ένα σταθερό τηλέφωνο στο router του σπιτιού και τηλεφωνούσε στην Κίνα για μια εβδομάδα, αφήνοντας τον λογαριασμό στον ανυποψίαστο ιδιοκτήτη. Η χρέωση ήρθε στον ιδιοκτήτη όταν ο Κινέζος είχε ήδη γίνει καπνός.
Θύμα ο πρόεδρος του συλλόγου διαχειριστών ακινήτων, Ανδρέας Χίου που μίλησε στην ΕΡΤ, για την περιπέτεια που έζησε και τα όσα διαπίστωσε όταν ο Κινέζος είχε ήδη φύγει από το ακίνητο που νοίκιασε μέσω Airbnb. Όπως είπε «αντιληφθήκαμε το φέσι 1,5 μήνα μετά όταν ήρθε ο λογαριασμός του τηλεφώνου. Είχε συνδέσει σταθερή συσκευή πάνω στο ρούτερ και έκανε τηλεφωνήματα επί ώρες στην Κίνα. Ή αγόρασε ή είχε μαζί του μια συσκευή τηλεφώνου, την έβαλε στο μπριζάκι και άρχισε τα τηλέφωνα».
Ο Κινέζος όπως διαπίστωσε, ήταν υπάλληλος κατασκευαστικής εταιρείας. Ουδέποτε ενημέρωσε τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος για τις τηλεφωνικές κλήσεις που έκανε. Το θύμα, από τον αναλυτικό κατάλογο που ζήτησε από τον πάροχο τηλεφωνίας όταν έλαβε τον λογαριασμό με τα 3.500 ευρώ, είπε πως όλα τα τηλέφωνα είχαν γίνει πιθανότατα στην Κίνα. «Βγαίνει μια εταιρεία που μιλάνε κινέζικα, δεν έχω βρει κάποιον να μιλάει αγγλικά».
«Το ποσό κληθήκαμε να το πληρώσουμε εμείς γιατί το αντιληφθήκαμε αφού έφυγε ο πελάτης» είπε ακόμα ο ιδιοκτήτης του ακινήτου ο οποίος στην ερώτηση αν θα κινηθεί νομικά για να διεκδικήσει τα χρήματά του από τον Κινέζο οφειλέτη απάντησε «για να πάρεις πίσω τα χρήματα πρέπει να βάλεις και δικηγόρο στην Κίνα και θα μπλέξεις χειρότερα».
Ο κ. Χίου είπε, επίσης, ότι δοκίμασε να διεκδικήσει τα χρήματα και μέσω της AirBnb στην οποία έστειλε τα στοιχεία της υπόθεσης «αλλά προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια απάντηση». Σύμφωνα με τον ίδιο τα ακίνητα μέσω Airbnb «είναι ασφαλισμένα μέχρι του ποσού του 1 εκατ. ευρώ. Επειδή τα τηλεφωνήματα είναι μάλλον υπηρεσία και δεν είναι προϊόν, δεν περνάει στην εγγύηση».
Σύμφωνα με τον ίδιο, τελικά έγινε διακανονισμός με τον πάροχο για το φέσι των 3.500 ευρώ που «έπεσε κάτω από το μισό και το πληρώνω με δόσεις».