Πλέον η ραχοκοκολιά του νέου δικτύου σύμφωνα με την εφημερίδα Το Έθνος θα είναι το Μετρό με τον ΟΑΣΑ να επεξεργάζεται συγκεκριμένες αλλαγές.
Αρχικά, σχεδιάζουν τη μείωση του μήκους της διαδρομής αρκετών λεωφορειακών γραμμών, ώστε αυτές να μετατραπούν σε τροφοδοτικές του Μετρό αλλά και των γραμμών κορμού των λεωφορείων.
Επίσης, θα ενισχυθούν οι λεωφορειακές γραμμές σε περιοχές όπου δεν εξυπηρετούνται με το Μετρό. Επίσης, αλλαγές σχεδιάζονται και στη συχνότητα των δρομολογίων, έτσι ώστε να αυξηθεί η συχνότητα σε περιοχές με μεγαλύτερη κίνηση και να μειωθεί σε περιοχές με λιγότερη ζήτηση.
Το σίγουρο είναι πως δεν σχεδιάζονται νέες περικοπές δρομολογίων αλλά θα μειωθεί το μήκος των μεγάλων γραμμών, οι οποίες θεωρούνται ιδιαίτερα δαπανηρές, αλλά και δεν μπορεί να προβλεφθεί ο χρόνος εκτέλεσης του δρομολογίου. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι η λεωφορειακή γραμμή που συνδέει την Ελευσίνα με το κέντρο, η οποία και αναμένεται να ψαλιδιστεί.
Ο ΟΑΣΑ θεωρεί πως από 1η Σεπτεμβρίου με τη μείωση της τιμής του εισιτηρίου θα υπάρξει και αύξηση του επιβατικού κοινού.
– Μείωση του ειθσιτηρίου για όλα τα μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ με παράλλη μείωση του χρόνου που ισχύει από τα 90 λεπτά στα 70 λεπτά
– Κατάργηση του εισιτηρίου απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλει και τραμ αξίας 1,20 ευρώ
– Μείωση της κάρτας για όλα τα μέσα απο τα 45 στα 30 ευρώ και κατάργηση της κάρτας λεωφορείων, τρόλει και τρα που κόστιζε 20 ευρώ
– Εισαγωγή τριμηνιαίων και εξαμηνιαίων καρτών απεριόριστων διαδρομών
– Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ημερου εισιτηρίου αξίας 14 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έρχονται τα λεωφορεία χωρίς… οδηγούς το 2015!
Προδιαγραφές για τις ζώνες ασφαλείας στα σχολικά λεωφορεία
Με… λεωφορεία το Λάρισα-Βόλος λόγω εργασιών στις σιδηροδρομικές υποδομές