Σύμφωνα με εκτιμήσεις της διοίκησης, τα αρχικά δρομολόγια θα είναι πιλοτικά για να «δοκιμαστεί στην πράξη η συνεργασία που κυοφορείται εδώ και πολλούς μήνες μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της PTC, θυγατρικής της COSCO, και της HP».
Τα εμπορεύματα της HP, από το λιμάνι του Σενζέν στην Κίνα θα φτάνουν στον Πειραιά σε 22 μέρες και στη συνέχεια σε πέντε μέρες, με το τρένο, θα φτάνουν στην Τσεχία, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο συναρμολόγησης της εταιρείας. Το κέρδος για την HP, μεταφέροντας τα προϊόντα της μέσω του ελληνικού σιδηροδρόμου, σε σχέση με εναλλακτικές οδεύσεις από πλευράς χρόνου, θα είναι μία εβδομάδα, ενώ το κόστος θα είναι το ίδιο. Η συγκεκριμένη συμφωνία «θα ανοίξει δρόμους για την επέκταση της δραστηριότητας της εταιρείας, που αναμένεται, σταδιακά, εκτός από τις εξαγωγές να προσελκύσει έργο και στην εισαγωγή».
Τέλος, σε ό,τι αφορά τα οικονομικά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία του εννεαμήνου, επιβεβαιώνεται η θετική της πορεία, αφού έχει έχει κύκλο εργασιών 110 εκατομμυρίων ευρώ και κέρδη 850.000 ευρώ. Σχετικά με την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου, κατόπιν ελέγχου που έγινε στην εταιρεία, διαπιστώθηκε ότι είναι σε ισχύ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Παζάρι για ενεργειακά και τρένα στην Αθήνα από τον Ρωσο υπουργό Εξωτερικών
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ