Στην εποχή της τεχνολογικής εξέλιξης, οι εταιρείες οι οποίες επενδύουν στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους είναι αυτές οι οποίες καταφέρνουν να ανταποκριθούν στις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της καθημερινότητας. Μεταξύ αυτών και η εξατομίκευση, που αποτελεί βασική ανάγκη του σύγχρονου καταναλωτή.
Η BSH ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της, προσφέροντας πρωτοποριακά προϊόντα και υπηρεσίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες κάθε καταναλωτή, διαθέτοντας 37 εργοστάσια σε όλο τον κόσμο και μερικά από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα όπως Bosch, Siemens, Pitsos, NEFF και Gaggenau. Με όραμα την ουσιαστική βελτίωση της ποιότητας ζωής στο σπίτι, ενσωματώνει ψηφιακές υπηρεσίες και εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη στο πλαίσιο μίας μοναδικής καταναλωτικής εμπειρίας.
Οικιακές συσκευές για κάθε ανάγκη
Η BSH προσφέρει μια πλούσια γκάμα προϊόντων που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εστίες, φούρνους, πλυντήρια, στεγνωτήρια, ψυγεία και μικρές οικιακές συσκευές, με πρωταρχικό στόχο την καινοτομία. Οι λύσεις αυτές συνδυάζονται με ψηφιακές υπηρεσίες, προσφέροντας στον καταναλωτή μια ολοκληρωμένη εμπειρία χρήσης.
Εγγραφή συσκευών και επέκταση εγγυήσεων
Με έμφαση στη σύνδεση του καταναλωτή με τα προϊόντα, η BSH προσφέρει τη δυνατότητα εγγραφής συσκευών στο website της εκάστοτε μάρκας. Μέσα από αυτήν τη διαδικασία, οι καταναλωτές αποκτούν πρόσβαση σε εξατομικευμένες πληροφορίες και προσφορές, ενώ οι εγγεγραμμένοι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν έκπτωση 30% σε προϊόντα φροντίδας και καθαρισμού για έναν χρόνο, για έως και 3 τεμάχια ανά συσκευή.
Παράλληλα, η επέκταση εγγυήσεων αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για όσους επιθυμούν να αισθάνονται ασφαλείς για την επιλογή τους. Με μια εφάπαξ οικονομική επιβάρυνση, η διετής εργοστασιακή εγγύηση παρατείνεται για τρία επιπλέον χρόνια, ενώ ειδικές δωρεάν εγγυήσεις, όπως για παράδειγμα η εγγύηση aqua stop και η προστασία κατά της σκουριάς, ενισχύουν ακόμα περισσότερο την αξιοπιστία των συσκευών.
Εξατομικευμένες λύσεις συντήρησης και υποστήριξης
Από την ίδρυσή της, το 1967, έως και σήμερα, η BSH παρέχει πρακτικές και εξατομικευμένες λύσεις για τη συντήρηση και υποστήριξη των οικιακών συσκευών των μαρκών της, με στόχο τη βέλτιστη απόδοση και μακροχρόνια χρήση. Με συμβουλές συντήρησης προσαρμοσμένες στις ξεχωριστές ανάγκες κάθε συσκευής, οι καταναλωτές έχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για να μεγιστοποιήσουν τη διάρκεια ζωής των προϊόντων τους. Επίσης, η τεχνική υποστήριξη προσφέρει καθοδήγηση για την επίλυση απλών ζητημάτων, ενώ, για τα πιο σύνθετα προβλήματα, παρέχεται άμεση και αξιόπιστη τεχνική παρέμβαση από εξειδικευμένους συνεργάτες.
Διαχείριση μέσω Home Connect
Η εφαρμογή Home Connect φέρνει την τεχνολογία στο επίκεντρο της εμπειρίας χρήσης. Μέσω αυτής, οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθούν την κατάσταση των συσκευών τους σε πραγματικό χρόνο, λαμβάνοντας ειδοποιήσεις για την ανάγκη συντήρησης ή για πιθανά ζητήματα που απαιτούν την προσοχή τους. Επιπλέον, η δυνατότητα προληπτικής διάγνωσης συμβάλλει στην έγκαιρη αντιμετώπιση προβλημάτων, διασφαλίζοντας τη μακροχρόνια λειτουργία των συσκευών.
Εξειδικευμένοι τεχνικοί και ανταλλακτικά υψηλής ποιότητας
Η ομάδα τεχνικών της BSH αποτελείται από άρτια καταρτισμένους επαγγελματίες, που χρησιμοποιούν κατ’ αποκλειστικότητα γνήσια ανταλλακτικά της επίσημης αντιπροσωπείας. Η εταιρεία διαθέτει in-house τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τεχνικής υποστήριξης για τα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης και Κύπρο), αλλά και εξειδικευμένο δίκτυο εξουσιοδοτημένων τεχνικών πανελλαδικά, οι οποίοι εκπαιδεύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Τα ανταλλακτικά διατίθενται για 15 χρόνια για τις μεγάλες οικιακές συσκευές και για 10 χρόνια για τις μικροσυσκευές και τις συσκευές κλιματισμού – για λειτουργικά ανταλλακτικά και συσκευές που παρήχθησαν μετά την 1η Ιανουαρίου 2023 – διασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία των συσκευών και επιμηκύνοντας τον κύκλο ζωής τους.
Εύκολο και γρήγορο ραντεβού με εξειδικευμένο τεχνικό
Η BSH απλοποιεί τη διαδικασία οργάνωσης ραντεβού για την επιδιόρθωση συσκευών. Ο χρήστης μπορεί να προγραμματίσει την επίσκεψη ενός τεχνικού τηλεφωνικά ή διαδικτυακά, παρέχοντας λεπτομέρειες για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Με τον κατάλληλο προγραμματισμό και την σωστή ενημέρωση, διευκολύνεται η ολοκλήρωση της επισκευής στην πρώτη επίσκεψη, καθώς το 97% των βλαβών εκτιμάται πως μπορεί να λυθεί άμεσα. Το δίκτυο εξειδικευμένων τεχνικών διασφαλίζει ποιοτική και γρήγορη εξυπηρέτηση για όλους τους καταναλωτές.
Έχοντας πάντοτε ως επίκεντρο τον άνθρωπο και τις ανάγκες του, η BSH συνεχίζει να ηγείται στον τομέα των οικιακών συσκευών, επενδύοντας στην τεχνολογία, την καινοτομία και τη βιωσιμότητα. Με προϊόντα και υπηρεσίες που εμπνέουν εμπιστοσύνη, η BSH παραμένει πιστή στον στόχο της, που δεν είναι άλλος από το να κάνει τη ζωή στο σπίτι καλύτερη για όλους.