Ανακοίνωση από τη Cisco για την κατάσταση του webex και τη σοβαρή δυσλειτουργία της υπηρεσίας στην πρεμιέρα της τηλεκπαίδευσης σε δημοτικά, νηπιαγωγεία και προνήπια.
Για τα ζητήματα που προέκυψαν στο webex η Cisco επισημαίνει ότι γίνονται συνεχείς προσπάθειες για να ξεπεραστεί το πρόβλημα και να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία της υπηρεσίας. “Εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας”, λέει για το πρόβλημα στο webex που έχει “ρίξει” την τηλεκπαίδευση η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Click4more: Γολγοθάς η τηλεκπαίδευση για χιλιάδες οικογένειες – Το twitter τα είπε όλα
“Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας”, αναφέρει σε δηλώσεις της η Έλενα Πρασσάκη, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων.
“Η εξέλιξη των εργασιών αποκατάστασης είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση status.webex.com”, συμπληρώνει.
πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ