Διευκρινήσεις προς τους καταναλωτές για το τι πρέπει να κάνουν αν θέλουν να επιστρέψουν ένα προϊόν που αγόρασαν με την μέθοδο click away δίνει το υπουργείο Ανάπτυξης.
Απαντώντας στο ερώτημα ποια δικαιώματα έχουν οι καταναλωτές σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασαν με την μέθοδο click away, δεν τους ταιριάζει και θέλουν να το επιστρέψουν το υπουργείο τονίζει:
Αν η αγορά έγινε μέσω οργανωμένου eshop και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως email, τηλέφωνο, fax ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.