Τρίτη, 26 Νοε.
9oC Αθήνα

Έντονη αντίδραση των καθηγητών για τη σύνδεση αξιολόγησης με τη μισθολογική εξέλιξη

Έντονη αντίδραση των καθηγητών για τη σύνδεση αξιολόγησης με τη μισθολογική εξέλιξη

Την αντίθεσή τους στη σύνδεση της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού με τη μισθολογική του εξέλιξη, εξέφρασαν τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΜΕ, κατά τη συνάντηση που είχαν με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Όπως ανακοίνωσε η ΟΛΜΕ, οι καθηγητές είναι αντίθετοι και με την πρακτική των ποσοστώσεων στις προαγωγές των εκπαιδευτικών, όπως επίσης και στη μισθολογική καθήλωση για μεγάλο μέρος του κλάδου. Επίσης εξέφρασαν την αντίθεσή τους και για τη διετή παραμονή στον ίδιο βαθμό των εκπαιδευτικών που θα κριθούν ανεπαρκείς, κάτι που θεωρούν ότι αποτελεί ποινή.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της ΟΛΜΕ “καμία επιστημονική μελέτη δεν έχει αποδείξει ότι ο εκπαιδευτικός που έχει προβλήματα επάρκειας στο γνωστικό αντικείμενο βελτιώνεται με την περικοπή του μισθού του”.

Οι καθηγητές δήλωσαν στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου ότι ο κλάδος δεν υπάρχει περίπτωση να συναινέσει σε ένα σχέδιο “μισθολογικής καθήλωσης, καλυμμένο με το μανδύα της αξιολόγησης”. 

Οι εκπαιδευτικοί μάλιστα, όπως τονίζουν, κατέστησαν σαφές ότι αν δεν αποσυρθεί το συγκεκριμένο Προεδρικό Διάταγμα, αποδεσμεύοντας με νόμο την αξιολόγηση από την βαθμολογική και μισθολογική τους εξέλιξη, “η απάντηση του κλάδου θα είναι και ισχυρή και ηχηρή”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έτσι θα βαθμολογούνται οι εκπαιδευτικοί

 

180.000 Δημόσιοι Υπάλληλοι περνάνε αξιολόγηση

Καθηγητές… πολλών χιλιομέτρων – Τα πάνω-κάτω στις μεταθέσεις

Εκπαιδευόμενοι καθηγητές γυμνασίου δεν ξέρουν που είναι ο Ειρηνικός Ωκεανός!

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε