Άλλη μια μέρα αγωνίας για τους 10 αγνοούμενους του πλοίου Euroferry Olympia, καθώς οι προσπάθειες κατάσβεσης αλλά και των διασωστών συνεχίζονται.
Την Κυριακή βρέθηκε ζωντανός ένας 21χρονος Λευκορώσος, αλλά δυστυχώς και ένας Έλληνας απανθρακωμένος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πρόκειται για 58χρονο Έλληνα, που εγκλωβίστηκε και βρήκε μαρτυρικό θάνατο, στην καμπίνα του φορτηγού του. Σύμφωνα με πληροφορίες, καθοριστικό ρόλο στην αναγνώριση έπαιξαν τα τατουάζ που είχε στο σώμα του.
Όπως ανακοίνωσε η Πυροσβεστική, η σορός του ανασύρθηκε νωρίτερα από τα στελέχη που παίρνουν μέρος στη δραματική επιχείρηση για τη διάσωση τυχόν επιζώντων.
click4more: Euroferry Olympia: Μέσα στο φλεγόμενο γκαράζ – Εικόνες ντοκουμέντα από εκεί που ξεκίνησε η μεγάλη φωτιά
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι Πυροσβέστες εντόπισαν τον άτυχο οδηγό στο γκαράζ 2 του Euroferry Olympia και πολύ γρήγορα ξεκίνησε η επιχείρηση για τη μεταφορά της σορού του. Στις επόμενες φωτογραφίες βλέπουμε τα όσα έγιναν το απόγευμα, με τις εικόνες να κόβουν την ανάσα.
Οι έρευνες συνεχίζονται και σήμερα – όσο αυτό είναι δυνατό – με τις ελπίδες όσο περνά η ώρα να λιγοστεύουν για άλλους επιζώντες.
«Άθλιες οι συνθήκες στο καράβι»
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο γιος του ενός από τους αγνοούμενους ανέφερε πως οι συνθήκες στο συγκεκριμένο καράβι, όπως και σε άλλα της εταιρείας, είναι άθλιες.
Όπως είπε, τα φορτηγά είναι κολλητά το ένα στο άλλο και το συγκεκριμένο καράβι θα έπρεπε να κουβαλά μόνο συγκεκριμένα αυτοκίνητα. Αυτός ήταν και ο ρόλος του όταν ήταν στην Μάλτα.
Απορρίπτει τις κατηγορίες η ιδιοκτήτρια εταιρεία
Την ίδια ώρα η εταιρεία απορρίπτει τις κατηγορίες για ελλιπή μέτρα στο πλοίο. Μετά την ανακοίνωση που εξέδωσε, εκπρόσωπος της Grimaldi Πωλ Κυπριανού μίλησε στον ΑΝΤ1, υποστηρίζοντας εκ νέου ότι φέρουν ευθύνη όσοι κοιμήθηκαν στα φορτηγά τους και δεν ανέβηκαν στους κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες.
Υποστήριξε πως στο πλοίο τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα και πως όλοι οι οδηγοί είχαν κρεβάτι σε καμπίνα για να κοιμηθούν.
Όλα αυτά όπως είπε ήταν πιστοποιημένα.
Καταγγελίες από τους οδηγούς
Η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας καταγγέλλει ωστόσο πως οι συνθήκες στις καμπίνες ήταν απαράδεκτες, και ήταν λόγο που οι οδηγοί δεν κοιμόντουσαν εκεί.
Ο πρόεδρος της Ομποσπονδίας Απόστολος Κενανίδης δήλωσε και πάλι πως ορισμένες καμπίνες ήταν πολύ μικρές και χωρίς αερισμό.
Επίσης κατήγγειλε πως έβαζαν τα φορτηγά σε πολύ μικρή απόσταση μεταξύ τους προκειμένου να χωρέσουν περισσότερα, κάτι που έκανε ακόμα πιο εύκολο το να εξαπλωθεί η φωτιά.
Η πολύ μικρή απόσταση μεταξύ των φορτηγών, ήταν και ένας λόγος που – όπως είπε – κάποιοι οδηγοί δεν τα αφήνουν, καθώς πολύ δύσκολα μπορούν να τα προσεγγίσουν αν χρειαστεί.
Μάλιστα ανέφερε πως τα είχαν καταγγείλει αυτά, ωστόσο δεν είχαν πάρει απάντηση.