Ξέφραγο αμπέλι αποδεικνύεται πως είναι οι εταιρείες που μισθώνουν τα ελικόπτερα στη χώρα μας καθώς κανείς δεν ελέγχει τους επιβάτες θέτοντας σε κίνδυνο τόσο τη ζωή των πληρωμάτων όσο και των πολιτών. Οι μόνοι εξονυχιστικοί έλεγχοι που γίνονται είναι στα αεροδρόμια. Εάν ωστόσο κάποιος μισθώσει το ελικόπτερο με όρο να τον παράλαβει από άλλο σημείο τότε μπορεί να βάλει μέσα ότι θέλει.
Οπως δήλωσε στο Newsit o πιλότος, εκπαιδευτής αεροσκαφών και ελικοπτέρων και εμπειρογνώμονας αεροπορικών ατυχημάτων Πολιτικής Αεροπορίας, Παντελής Φραγκούλης “στο χώρο διακυβερνήσεως του ελικοπτέρου ο οποίος είναι και χώρος των επιβατών απαγορεύεται να υπάρχουν ελεύθερα αντικείμενα όπως είναι βαλίτσες ή οτιδήποτε άλλο μπορεί να κρατούν στα χέρια τους οι επιβάτες. Αυτά πηγαίνουν σε ειδικό χώρο στο πίσω μέρος του ελικοπτέρου εκεί που υπάρχει μπαγκαζιέρα που μπαίνουν τα αντικείμενα και κλειδώνονται.
Σε ότι έχει να κάνει με τους ελέγχους όσων μισθώνουν ένα ελικόπτερο να σας πω οτι είναι πλημμελής η νομοθεσία σε αυτό το θέμα. Η νομοθεσία λέει οτι ενδελεχείς έλεγχοι γίνονται μόνο στα αεροδρόμια στα οποία ειναι καθορισμένοι οι έλεγχοι αυτοί να γίνονται και απο ειδικό προσωπικό ενώ στα ελικόπτερα αυτό δεν ισχύει. Μπορεί να προσγειωθεί όπου θέλει και να πάρει οποιονδήποτε επιβάτη, να πάρει οτιδήποτε θέλει από χειραποσκευές. Δε μπορεί να γίνει έλεγχος σωματικός σε επιβάτες που είναι εκτός ελεγχομενων χώρων αεροδρομίου. Εδώ η διεθνής νομοθεσία είναι πλημμελής.
Αυτό πρακτικά σημαίνει οτι κάποιος να έχει μαζί του όπλο που δε θα είναι εμφανές απο το πλήρωμα του ελικοπτέρου, συνήθως είναι ένας μόνο πιλότος, στην περίπτωση για την οποία μιλάμε είχαμε και τον μηχανικό μαζί. Δεν είναι εμφανή όλα τα αντικείμενα, οι χειριστές απαγόρευεται να κάνουν σωματικό έλεγχο στους επιβάτες. Αρα και οι ίδιοι οι χειριστές είναι εκτεθειμένοι σε κίνδυνο, καθώς δεν είναι αναγκη κάποιος να τους απειλήσει με ένα πιστόλι, μπορεί κάποια στιγμή, οπως κάθεται κάποιος πίσω από τον πιλότο μπορεί με ένα σχοινί να του πιάσει το λαιμό και να τον εκβιάσει να κάνει ότι θέλει.
Δυστυχώς αυτό είναι το επικίνδυνο με τα ελικόπτερα.
Πρέπει λοιπόν να αλλάξει η διεθνής νομοθεσία σχετικά με τους κανόνες ασφαλείας των ελικοπέρων και εαν θέλουν οι εταιρείες να μην εκτίθετναι θα πρέπει να βρουν τρόπο να ελέγχουν τους επιβάτες που βάζουν μέσα στα ελικόπτερά τους. Γιατί τώρα για δεύτερη φορά η εταιρεία αυτή είναι εκτεθειμένη καθώς ελικόπτερό της είχε εμπλακεί και στην απόδραση του Παλαιοκώστα, θα πρέπει λοιπόν οι εταιρείες να εξασφαλίζουν με κάποιο τρόπο της ασφάλεια των πολιτών” είπε τέλος ο κύριος Φραγκούλης. Ακούστε τη δήλωσή του, στο NewsIt.gr…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οι γυναίκες της απόπειρας απόδρασης του Βλαστού – Γιατί μπήκαν στο ελικόπτερο
500 σφαίρες για τον Βλαστό – Νέο video ντοκουμέντο από την απόπειρα απόδρασης με ελικόπτερο
Ρουπακιώτης: Είχαμε πληροφορίες για απόδραση με ελικόπτερο
«Πόλεμος» στις φυλακές Τρικάλων – Σφοδρή ανταλλαγή πυρών κατά την προσπάθεια απόδρασης με ελικόπτερο του Βλαστού
Όλο το χρονικό της απόπειρας απόδρασης με ελικόπτερο του Παναγιώτη Βλαστού από τις φυλακές Τρικάλων!
Οι αποδράσεις με ελικόπτερο που έγραψαν ιστορία!
Καρέ – καρέ η πρώτη απόδραση με ελικόπτερο στην Ελλάδα
Βλαστός και “Πυρήνες” ήθελαν να αποδράσουν, κράτησαν όμηρους και έδειξαν ότι οι φυλακές Κορυδαλλού είναι ξέφραγο αμπέλι
Π. Βλαστός: “Δεν οργάνωσα εγώ την απαγωγή του εφοπλιστή Παναγόπουλου”