«Κάναμε μια συμφωνία- πλαίσιο με τους παραχωρησιούχους. Τώρα διαπραγματευόμαστε με τις Τράπεζες. Υπάρχουν ακόμα κάποιες λεπτομέρειες, αλλά σε γενικές γραμμές, νομίζω, ότι είμαστε σε καλό δρόμο», σημείωσε ο κ. Χατζηδάκης και πρόσθεσε ότι θα προκύψουν 25.000 θέσεις εργασίας και αυτό θα σημάνει την επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας.
Ο κ. Παπούλιας ενδιαφέρθηκε να πληροφορηθεί για τη στάση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και ο υπουργός Ανάπτυξης του εξήγησε τις δύσκολες διαδικασίες που πρέπει να γίνουν.
«Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα θα συμβάλει, αλλά, παράλληλα, πρέπει να εγκρίνει την τροποποίηση των συμβάσεων και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Και είναι τέσσερις Γενικές Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που εμπλέκονται σ’ αυτή την ιστορία, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, 43 Τράπεζες ελληνικές, ευρωπαϊκές και διεθνείς, πλήθος δικηγόρων. Αλλά, εν πάση περιπτώσει, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο, παρά να ολοκληρώσουμε την προσπάθεια επιτυχώς, για να μπουν, χωρίς καθυστέρηση, οι μπουλντόζες», ανέφερε ο υπουργός.
Και κατέληξε λέγοντας ότι γίνεται προσπάθεια να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα της ρευστότητας που αντιμετωπίζουν τα δημόσια έργα, με χρηματοδότηση από τα κονδύλια του ΕΣΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
“Τον Απρίλιο μπουλντόζες στους αυτοκινητοδρόμους”
Ξαναρχίζουν τα έργα σε 4 μεγάλους αυτοκινητόδρομους
“Ξεπαγώνουν” τα έργα στους αυτοκινητόδρομους
Εντολή Σαμαρά να ξεκινήσουν άμεσα τα έργα στους αυτοκινητόδρομους
Αγώνας δρόμου για να “ξεκολλήσουν” τα έργα στους αυτοκινητόδρομους