Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΦΕΤ βρήκε σύμμαχο την Εταιρεία ΣΤΑΣΥ ΑΕ (Σταθερές Συγκοινωνίες) η οποία ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα για συνεργασία των δύο φορέων στην υλοποίηση αυτής της προσπάθειας.
Εκτός από το ενημερωτικό υλικό που είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΕΦΕΤ σχετικά με την κατανάλωση αλατιού και τους πρακτικούς τρόπους μείωσής του, η συνεργασία με τη ΣΤΑΣΥ ΑΕ θα έχει ως αποτέλεσμα την απήχηση της εκστρατείας σε μεγάλο τμήμα του πληθυσμού, δεδομένου ότι χιλιάδες καταναλωτές χρησιμοποιούν τα μέσα σταθερής συγκοινωνίας για τις μετακινήσεις τους στην Αττική.
Η κεντρική ιδέα του διαφημιστικού σποτ για τη μείωση αλατιού αφορά από τη μια πλευρά στην ενημέρωση των καταναλωτών ως προς τις συστάσεις σε ενήλικες και παιδιά και από την άλλη πλευρά στην ευαισθητοποίηση ως προς τις κρυμμένες πηγές αλατιού στη διατροφή αλλά και στην προτροπή οι καταναλωτές να ελέγχουν τις ετικέτες των τροφίμων ως προς την περιεκτικότητα σε αλάτι και να επιλέγουν προϊόντα με χαμηλή περιεκτικότητα σε αυτό.
Σημειώνεται ότι το σποτ θα προβληθεί στις οθόνες που βρίσκονται στους σταθμούς του μετρό και του ηλεκτρικού σιδηρόδρομου μέχρι τις 10 Απριλίου 2014.
Το σποτ είναι αναρτημένο και στην ιστοσελίδα του ΕΦΕΤ στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα στον σύνδεσμο: http://www.efet.gr/portal/page/portal/efetnew/consumers/consumers_info.
Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, το 2011 σχετική μελέτη του φορέα σε εθνικά αντιπροσωπευτικό δείγμα είχε αναδείξει τα κενά στις γνώσεις των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τις συστάσεις μείωσης αλατιού σε ενήλικες και παιδιά καθώς και τις πηγές πρόσληψης αλατιού.
Η υψηλή κατανάλωση αλατιού σχετίζεται με αυξημένη αρτηριακή πίεση. Ως εκ τούτου, η μείωση κατανάλωσης αλατιού αποτελεί μια από τις πιο οικονομικά αποδεκτές παρεμβάσεις για τη δημόσια υγεία προκειμένου να σωθούν ζωές.
Για το λόγο αυτό, σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, η συζήτηση έχει μετατοπιστεί από το «εάν η μείωση πρόσληψης αλατιού έχει οφέλη για τη δημόσια υγεία» στο «ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος μείωσης της πρόσληψης αλατιού προκειμένου να σωθούν ζωές».
Ως προς τον τρόπο μείωσης, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αλλά και η Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν τονίσει την σημαντικότητα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης του καταναλωτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ο ΕΦΕΤ ανακάλεσε κέικ από την αγορά με μύκητες
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΕΦΕΤ: Πρόστιμα συνολικού ύψους 240.000 ευρώ σε 63 επιχειρήσεις τροφίμων