Αν πάλι δεν προλαβαίνετε να πάτε, γνωρίστε το υποβρύχιο Αμφιτρίτη μέσα από τις εντυπωσιακές φωτογραφίες του Newsit.
Το μήκους 56,1 μέτρων και μέγιστου πλάτους 6,2 μέτρων υποβρύχιο S-117, τύπου 209/1200, κινείται με 4 πετρελαιοκινητήρες (550bhp ο καθένας) και έναν ηλεκτροκινητήρα 3.730 kw.
Το εκτόπισμά του είναι 1.100 τόνοι και σε κατάδυση 1.285 τόνοι . Η μέγιστη συνεχής ταχύτητά του είναι 11,5 κόμβοι, ενώ σε κατάδυση μπορεί να φτάσει τους 21,5 κόμβους.
Είναι εξοπλισμένο με το σόναρ STN Atlas Elektronik CSU-3-4 και σύστημα ελέγχου βολής και διαχειρίσεως μάχης H.S.A. SINBADS M8/42 με σύστημα ελέγχου πυρός τορπιλών Mk.8.
Όσον αφορά στα συστήματα μάχης, διαθέτει 8 τορπιλοβλητικούς σωλήνες των 21 ιντσών για 14 τορπίλες SST4, A.E.G. SUT, Μκ.37, Mod 0 και κατευθυνόμενα βλήματα Sub-Harpoon.
Η Αμφιτρίτη είναι το δευτερο απο τα 4 όμοιου τύπου υποβρύχια που ναυπηγήθηκαν στη δυτική Γερμανία με δαπάνες του ελληνικού δημοσίου.
Καθελκύστηκε στις 14 Ιουνίου 1978 στα ναυπηγεία HDW Στο Κίελο και παρεληφθηκε απο απο το ελληνικό ναυτικό στις 3 Ιουλίου 1979 και κατέπλευσε στο ναυσταθμο της Σαλαμινας στις 6 Σεπτέμβριου του 1979.
Μπορει να φιλοξενήσει μεχρι 40 ατομα προσωπικό. Αλλα δεν μπορούν να κοιμηθούν ταυτόχρονα ποτέ, οπότε υπάρχουν βάρδιες ακομα και στην ξεκουραση τους.
Πρόσφατα η Αμφιτρίτη συμμετείχε σε ειδική επιχείρηση του NATO οπως αποκάλυψαν στο Newsit αξιωματικοί του υποβρυχίου.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΟΥΧΑΙΜΠ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΙΣΜΗΝΗ ΛΕΝΤΖΟΥ – ΜΑΙΡΗ ΚΑΛΟΥΤΣΑΚΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ανάδυση υποβρυχίου σε λάθος σημείο! ΒΙΝΤΕΟ από το …αποτέλεσμα
Βρέθηκε ναυάγιο γερμανικού υποβρυχίου απο τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
Περιήγηση σε υποβρύχιο απο την Google Street View
Όταν ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ συγκινεί έναν συνδικαλιστή – Ο λυγμός του όταν μιλά για το “καλύτερο υποβρύχιο”