Τις νέες υπηρεσίες που θα προσφέρουν τα ΚΕΠ, «με μία επίσκεψη, μία αίτηση και στη στιγμή», παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητοστάκης, με την υφυπουργό Εύη Χριστοφιλοπούλου, ενώ παρέστη και ο πρώην υφυπουργός Δημόσιας Διοίκησης, Σταύρος Μπένος, μετά από πρόσκληση της ηγεσίας του υπουργείου.
Όπως τόνισε ο κ. Μητσοτάκης, «τα ΚΕΠ ενισχύονται και παρέχουν μια σειρά από υπηρεσίες online, με μία αίτηση, στη στιγμή».
Συγκεκριμένα οι πολίτες μπορούν να λαμβάνουν από τα ΚΕΠ, απλά και άμεσα:
– Φορολογική ενημερότητα των αρμόδιων ΔΟΥ
– Ασφαλιστική ενημερότητα και βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου του ΙΚΑ
– Πιστοποιητικά Δημοτολογίου
– Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης
– Βεβαίωση γέννησης
– Βεβαίωση ιθαγένειας
– Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ειδικά για τον ΟΓΑ
– Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων και εκκαθαριστικό σημείωμα του ΝΑΤ
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, μέσα στους επόμενους μήνες οι πολίτες θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ και σε σχέση με το κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο, το e-παράβολο, καθώς και πιστοποιητικά στρατολογίας.
Επιπλέον, η online σύνδεση των ΚΕΠ με φορείς του Δημοσίου δίνει από σήμερα τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να έχουν βασικές υπηρεσίες με μία μόνο αίτηση, με μία μόνο επίσκεψη, γρήγορα και χωρίς ταλαιπωρία.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε και στον κ. Μπένο, λέγοντας ότι «ήταν «εμπνευστής και υλοποιητής του θεσμού των ΚΕΠ, σε μία εποχή που έπρεπε να παλέψει κόντρα στη γραφειοκρατία του δημοσίου, αλλά και στο πολιτικό σύστημα της εποχής, για την ανάγκη δημιουργίας του θεσμού». Υπογράμμισε δε ότι «η παρουσία του σηματοδοτεί τη συνέχεια ενός δοκιμασμένου θεσμού που έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη των πολιτών».
Από την πλευρά του, ο κ. Μπένος, αφού ευχαρίστησε τον κ. Μητσοτάκη, χαρακτήρισε την πρόσκληση ως ένα «υψηλό συμβολισμό για κάτι που λείπει από την πατρίδα, την εθνική συνεννόηση» και τόνισε ότι «με τη νέα εποχή στην οποία μπαίνουν τα ΚΕΠ γίνεται ένα ποιοτικό άλμα, χάρη στην εξέλιξη προγραμμάτων κοινωνίας της πληροφορίας και τη διαλειτουργικότητα».
Τέλος, η κ. Χριστοφιλοπούλου δήλωσε ότι «στόχος είναι να υπάρχει μια πύλη εισόδου του πολίτη για όλες τις συναλλαγές του με το κράτος, είτε είναι η φυσική πύλη των ΚΕΠ, είτε η αντίστοιχη ψηφιακή του “ΕΡΜΗ”».
Εξάλλου, ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στη αποδοχή που έχει ο θεσμός, σημειώνοντας χαρακτηριστικά:
– 9 στους 10 πολίτες που επισκέπτονται τα ΚΕΠ δηλώνουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση
– 1.060 ΚΕΠ λειτουργούν σήμερα σε 325 δήμους
– 3.500.000 επισκέφτηκαν τα ΚΕΠ το τελευταίο τρίμηνο.
Διαβάστε επίσης:
Ρύθμιση για χρέη χωρίς φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα
Απλούστευση διαδικασίας έκδοσης φορολογικής ενημερότητας
Έρχονται τα ΚΕΠ-Υγείας! Τι θα προσφέρουν
Ανοίγουν τα Γραφεία Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων – Τι αρμοδιότητες θα έχουν