Γνώστες της νύχτας υποστηρίζουν ότι τα νυχτοκάματα δε δηλώνονται ούτε στο τυπικό συμβόλαιο ούτε και σε άλλο επίσημο έγγραφο. Πρόκειται δηλαδή για συμφωνία κυρίων και τα χρήματα… μαύρα, αφού δε δηλώνονται πουθενά, όπως αναφέρει σημερινό δημοσίευμα των Νέων.
«Τούβλα» από 500€ βγαίνουν από νυχτερινά μαγαζιά και καταλήγουν πρώτα σε ένα θωρακισμένο δωμάτιο για να καταμετρηθούν από λογιστές και μετά στους τραπεζικούς λογαριασμούς των καλλιτεχνών. Δεν είναι εικόνα από τηλεοπτική σειρά, είναι εικόνα από την πραγματικότητα της αθηναϊκής νύχτας.
Πολλοί καλλιτέχνες παίρνουν ποσοστά όχι μόνο από τα λουλούδια αλλά και από τα δισκάκια στα οποία τοποθετούνται τα γαρίφαλα! Παίρνουν επίσης ποσοστά από τη γκαρνταρόμπα του μαγαζιού, από τα διαφημιστικά στα τραπέζια ή ακόμη και από το αν θα φέρουν στο μαγαζί συλλόγους για χοροεσπερίδες, γράφουν Τα Νέα.
Όσο μεγαλύτερη «ζημιά» κάνει ο πελάτης, τόσο καλύτερα για όλους. Έστω ότι κάθε πιατάκι φελιζόλ κοστίζει 15€. Αν κάποιος ρίξει στο πρώτο όνομα του μαγαζιού 100 ή 200 δισκάκια, θα δώσει στο μαγαζί 1500-3000€. Χωρίς απόδειξη… Η συμφωνία έχει γίνει προφορικά με τον καλλιτέχνη και τα χρήματα από τα ποσοστά επί των λουλουδιών δε «φαίνονται» πουθενά!
Το 2008 καλλιτέχνης λέγεται πως είχε καταφέρει να εισπράττει το 80% επί των λουλουδιών. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι καλλιτέχνες έχουν προσωπικούς μετρ (!) (τουλάχιστον έναν) για να κάνουν μια πρόχειρη καταμέτρηση των λουλουδιών και να μην τους κλέψει ο μαγαζάτορας στο ποσό!
Εκτός από τα λουλούδια, οι έμπειροι σταρ της νύχτας, που γνωρίζουν καλά πως αυτή λειτουργεί, ζητούν ποσοστά και από την γκαρνταρόμπα.
Μια άλλη πηγή… εσόδων μπορεί να είναι και τα διαφημιστικά στα τραπέζια. Έχει γίνει, γράφουν Τα Νέα, πρακτική τα τελευταία χρόνια οι μαγαζάτορες που ξέρουν ότι ο όνομα που τραγουδάει στο μαγαζί τους «πουλάει» να κάνουν συμφωνίες με διαφημιστικές εταιρίες πάνω στα τραπέζια. Τα σου-πλα, τα ταμπέλακια reserve, μπρελόκ, λέιζερ με τη φίρμα του διαφημιζόμενου, που έβρισκαν οι πελάτες πάνω στα τραπέζια, όλα απέφεραν στο μαγαζί συγκεκριμένο κέρδος. Από το οποίο είχε λαμβάνειν και ο καλλιτέχνης, που ήξερε την πρακτική και διεκδικούσε.
Οι λεγόμενες αρπαχτές, οι εμφανίσεις σε κέντρα της επαρχίας, των Εθνικών οδών είναι… αρχαία πηγή εσόδων για τους καλλιτέχνες, συνήθως στην παρακμή τους. Πολλές φορές συνδυάζονται και με προφορική συμφωνία μαγαζάτορα-καλλιτέχνη για ποσοστά επί της κατανάλωσης ποτών! Αν ο μαγαζάτορας δεν αποδεχτεί τον όρο «δεν έχω κανέναν λόγο ούτε καν να ανοίξω το στόμα μου», όπως έχει δηλώσει τραγουδίστρια πίστας παλιότερα, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Τα τελευταία χρόνια που η νύχτα περνά κι αυτή τις δύσκολες στιγμές της, όποιος καλλιτέχνης έφερνε στο μαγαζί λίστα με συλλόγους και λοιπές οργανώσεις για ομαδικά reserve χορών, σε ειδικές τιμές, εισέπραττε από τον μαγαζάτορα αμοιβή-ποσοστό κατά κεφαλήν…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Θόρυβος χωρίς αντίκρισμα για τους “φοροφυγάδες” σταρ της νύχτας
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα νυχτοκάματα της… φτώχειας! Πόσα δηλώνουν οι σταρ της νύχτας
Το μεγάλο πάρτι της φοροδιαφυγής – Τι αποκαλύπτουν τα έγγραφα του ΣΔΟΕ με τις 121 υποθέσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Π. Ζήνα- Γ. Λύρας: Τι απαντούν στην κατηγορία ότι απέκρυψαν χρήματα από την εφορία!
Ζήνα- Λύρας: Δημοσίευμα τους παρουσιάζει ότι έκρυψαν από την εφορία, 4,2 εκατ. ευρώ!
Υδραυλικός με 300.000€ στη Γαλλία–Πατωματζής με 250.000€ στην Ελβετία
Στα δίχτυα του ΣΔΟΕ ο Γ. Πλούταρχος – Χρωστά 300.000 ευρώ στην εφορία