Τρίτη, 23 Ιουλ.
31oC Αθήνα

Ολοκληρώθηκε η διαμαρτυρία στα διόδια Αφιδνών – Σήκωσαν τις μπάρες και άφηναν τα οχήματα να περνούν ελεύθερα

Ολοκληρώθηκε η διαμαρτυρία στα διόδια Αφιδνών – Σήκωσαν τις μπάρες και άφηναν τα οχήματα να περνούν ελεύθερα

Κάτοικοι των γύρω περιοχών και οργανώσεις διαμαρτύρονται για τις αυξήσεις
– Μικροένταση όταν περιπολικό διέκοψε την κυκλοφορία στο ρεύμα προς Λαμία
– Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις στο σημείο
– Χρυσοχοϊδης: Ο κόσμος έχει δίκιο να δυσανασχετεί για τα διόδια
– Δείτε ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ

Περισσότεροι από 2.000 κάτοικοι των περιοχών Ωρωπού, Κηφισιάς, Τανάγρας, Καπανδριτίου και συγκεντρώθηκαν στα διόδια Αφιδνών αντιδρώντας στις αυξήσεις στο ύψος των διοδίων.


Νωρίτερα η αστυνομία έκλεισε και τα δύο ρεύματα της εθνικής εκτρέποντας την κυκλοφορία μέσω της παλαιάς εθνικής οδού, γεγονός που εξόργισε τους κατοίκους.

Ένταση δημιουργήθηκε όταν κάποιοι κάτοικοι περικύκλωσαν το περιπολικό που είχε διακόψει το ρεύμα της εθνικής προς Λαμία. Ορισμένοι μάλιστα άρχισαν να χτυπούν το όχημα ο οδηγός του οποίου έβαλε μπροστά κι έφυγε από το σημείο. Με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων το επεισόδιο έλαβε τέλος.

Οι δήμαρχοι Ωρωπού, Κηφισιάς και Διονύσου κάνουν λόγο για απαξίωση της περιοχής και χαρακτηρίζουν την κατάσταση απαράδεκτη. Όπως λένε, για να μετακινούνται οι πολίτες μέσα στους δήμους τους πρέπει να πληρώνουν διόδια.


Οι κάτοικοι που αρχικά συγκεντρώθηκαν στον παράδρομο της Εθνικής, κατέλαβαν τα διόδια και σήκωσαν τις μπάρες αφήνοντας τα οχήματα να περνούν ελεύθερα.




Χρυσοχοϊδης: Έχει δίκιο ο κόσμος να δυσανασχετεί, αλλά…

Ο υπουργός μεταφορών Μιχ. Χρυσοχοϊδης σε συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής δηλώνει πως ο κόσμος έχει δίκιο να δυσανασχετεί για τα διόδια, υπογραμμίζοντας ωστόσο πως εκείνο που έχει σημασία είναι η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων.

“Το κόστος μετακίνησης, όχι τα διόδια, είναι στην Ελλάδα ακριβό. Πρόκειται για σκληρή συνέπεια του παρελθόντος. Το κόστος των αυτοκινητοδρόμων έχει συμφωνηθεί από το 2007. Οταν τα έργα κατέρρευσαν το 2011, έγιναν νέες, σκληρές διαπραγματεύσεις. Επιτύχαμε να ξαναρχίσουν τα έργα, δηλαδή 34 τράπεζες να τα ξαναχρηματοδοτήσουν. Το κόστος κατασκευής είτε θα το πλήρωναν οι χρήστες των δρόμων είτε οριζόντια και άδικα όλοι οι φορολογούμενοι, ακόμη και όσοι δεν χρησιμοποιούν τους δρόμους. Όσοι λοιπόν λένε «να πληρώσει το κράτος», δεν καταλαβαίνουν ή κοροϊδεύουν” αναφέρει και συμπληρώνει ότι τα διόδια πάνε στη συντήρηση και κατασκευή των δρόμων, στην ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων. “Αυτά τα έργα έπρεπε με κάθε κόστος να επαναρχίσουν. Διότι θα συμβάλουν στην επιθυμητή εκκίνηση για ανάπτυξη” αναφέρει χαρακτηριστικά.


Ρεπορτάζ Μιχάλης Λαγάνης

Διαβάστε

Νέα συγκέντρωση την Κυριακή στα διόδια των Αφιδνών

Καμία αύξηση στα διόδια Αφιδνών για τους κατοίκους Ωρωπού – Τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν

Ελεύθεροι οι συλληφθέντες για την Μαλακάσα – ΦΩΤΟ

Στη ΓΑΔΑ θα διανυκτερεύσουν οι συλληφθέντες για τα επεισόδια στα διόδια της Μαλακάσας

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε