“Ο ιδιαίτερος πολιτιστικός χαρακτήρας των μνημείων της Ακρόπολης δεν συνάδει με τη συγκεκριμένη εκδήλωση, καθώς πρόκειται για μοναδικά μνημεία και σύμβολα παγκόσμιας κληρονομιάς, μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco”.
Με την παραπάνω αιτιολόγηση, τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου απέρριψαν ομόφωνα το αίτημα της εταιρείας Gucci για επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής εντός του αρχαιολογικού χώρου του Ιερού Βράχου.
Στην συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου παρέστησαν και τρεις εκπρόσωποι της εταιρίας Gucci, οι οποίοι ανέπτυξαν επί μακρόν τα επιχειρήματά τους.
Νωρίτερα, ο διευθυντής του Μουσείου της Ακρόπολης, Δημήτρης Παντερμαλής είχε δηλώσει: “Ο Παρθενώνας και η Ακρόπολη δεν χρειάζονται διαφήμιση. Δεν υπάρχει όφελος από μια τέτοια εκδήλωση. Το θέμα είναι να μην υποτιμηθεί το σύμβολο και να γίνει απλά ένα σκηνικό, γιατί το κεντρικό θέμα δεν θα είναι η Ακρόπολη αλλά η πασαρέλα”.
Σύμφωνα με το αίτημα του οίκου η επίδειξη μόδας επρόκειτο να γίνει την 1η Ιουνίου του 2017. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο ιταλικός οίκος μόδας… φλέρταρε με την Ακρόπολη, καθώς το 2015 με μια προκλητική καμπάνια “έντυσε” με Gucci τα γλυπτά του Παρθενώνα.
Σχολιάζοντας στην ΕΡΤ την απόφαση του ΚΑΣ, η υπουργός Πολιτισμού, Λυδία Κονιόρδου, τόνισε πως “είναι στη σωστή κατεύθυνση. Η Ακρόπολη είναι ένα μνημείο που πρέπει να προστατεύσουμε…”.
Δείτε όσα είπε