«Και τώρα θα δούμε υπό ποιους όρους και τι εξελίσσεται εκεί. Στον βαθμό που καταλαβαίνω, η Ελλάδα ετοιμαζόταν να λήξει αυτό το ζήτημα έως το τέλος του έτους», είπε ο κ. Γιακούνιν στο ρωσικό πρακτορείο Ιντερφάξ.
Σύμφωνα με τους όρους της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης, που αναφέρει το πρακτορείο, οι αιτήσεις έπρεπε να κατατεθούν έως το τέλος Σεπτεμβρίου, ενώ «το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι ένα από τα δύο βασικά λιμάνια της χώρας, το 2012 είχε διακινήσει 4,4 εκατ. τόνους εμπορευμάτων και 317.000 TEU (εμπορευματοκιβώτια) με καθαρά κέρδη 5,13 εκατ. ευρώ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρει ετησίως περίπου 4,5 εκατ. τόνους φορτίων και 15 εκατ. επιβάτες και είχε το 2012 έσοδα 140,7 εκατ. ευρώ και κέρδη 1,3 εκατ. ευρώ».
Διαβάστε
Έληξε η προθεσμία για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Τρία επενδυτικά σχήματα εκδήλωσαν ενδιαφέρον
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σήμερα κρίνεται η τύχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Διαβάστε τους υποψήφιους αγοραστές
Οι Ρώσοι δεν έφυγαν! Ο Β. Γιακούνιν ενδιαφέρεται για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ