«Η Ελλάδα αποτελεί τον προορισμό με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και αυτή τη στιγμή το 30% των κρατήσεών μας είναι για την Ελλάδα» τόνισε ο Alan French, Διευθύνων Σύμβουλος της Thomas Cook, που από το 2019 λειτουργεί αποκλειστικά ως διαδικτυακή ταξιδιωτική επιχείρηση, υπό την ομπρέλα του Fosun Tourism Group.
Μιλώντας σε εκπροσώπους του Τύπου για τις τουριστικές προοπτικές της χώρας ο επικεφαλής της Thomas Cook τόνισε ότι «οι κρατήσεις για ορισμένα δημοφιλή ελληνικά νησιά, όπως η Ρόδος, είναι ήδη επτά φορές περισσότερες από πέρυσι».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο πλαίσιο της νέας πολιτικής, ο κ. French πραγματοποίησε συνάντηση με την Πρόεδρο του ΕΟΤ, κ. Άντζελα Γκερέκου, όπου αναγνώρισαν τα λάθη του παρελθόντος και συμφώνησαν ότι δεν πρέπει να επαναληφθούν, ενώ συζήτησαν και για το νέο οικονομικό μοντέλο της εταιρείας που διασφαλίζει τα χρήματα των πελατών της. Ακόμη, συζήτησαν για την προώθηση του τουρισμού όλο το χρόνο καθώς και σύγχρονων πρακτικών βιωσιμότητας στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.
Η νέα Thomas Cook
Υπενθυμίζεται, ότι η Thomas Cook, ο παλαιότερος ταξιδιωτικός όμιλος στον κόσμο, κατέρρευσε τέλη Σεπτεμβρίου 2019. Το σήμα της βρετανικής Thomas Cook, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχειακών brands, Casa Cook και Cook’s Club αγόρασε λίγο καιρό αργότερα η κινεζική Fosun Tourism, ιδιοκτήτρια μεταξύ άλλων και του Club Med κι από τότε η εταιρεία μπήκε σε νέα τροχιά ανάπτυξης.
Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η νέα Thomas Cook κατάφερε να ξεπεράσει τις προκλήσεις της πανδημίας και να πετύχει περισσότερες από 25.000 κρατήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στο πλαίσιο της στρατηγικής της, αναπτύσσει την ήδη ισχυρή βάση του πελατολογίου της με περισσότερους από 100.000 ταξιδιώτες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τουρισμός στην Ελλάδα το 2022
«Είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού το 2022. Η Ελλάδα παίζει τεράστιο ρόλο στον παγκόσμιο τουρισμό και ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες της Thomas Cook, αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς. Η Ελλάδα είναι μια φανταστική χώρα που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα διακοπών που ταιριάζει σε όλους τους ταξιδιώτες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, επομένως αναμένουμε ότι η δημοτικότητα της χώρας θα συνεχιστεί», δήλωσε ο Alan French. «Είναι στρατηγική μας απόφαση να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας στην περιοχή με νέες συνεργασίες με τις επιχειρήσεις της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας», πρόσθεσε.
Ευέλικτο μοντέλο διακοπών
Νέες προοπτικές για τη χώρα μας αναμένεται να αποφέρει το ευέλικτο μοντέλο της εταιρείας, καθώς όπως τόνισε ο κ. French: «Η Thomas Cook θέλει να προσφέρει μια τεράστια ποικιλία διακοπών στην Ελλάδα για πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ολλανδία, όπου ξεκίνησε δραστηριότητα πρόσφατα». Για να το πετύχει αυτό, προτίθεται να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που προσφέρει ο μεγάλος αριθμός αεροπορικών εταιρειών στην Ελλάδα και η ποικιλία σε τύπους καταλυμάτων.
Τα πρώτα δείγματα
Η στρατηγική της εταιρείας για την Ελλάδα ήδη αποδίδει καρπούς. Η Ρόδος είναι το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί, ακολουθούμενη από την Κρήτη, την Κω, την Κέρκυρα και τη Σαντορίνη, ενώ για ζευγάρια, η Ρόδος είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός καλοκαιρινών διακοπών συνολικά και η Σαντορίνη είναι η τρίτη πιο δημοφιλής. Για όλους αυτούς τους προορισμούς, υπάρχει ήδη αρκετά μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις σε σχέση με το 2021. Συγκεκριμένα, οι κρατήσεις για τη Ρόδο είναι επτά φορές περισσότερες από πέρυσι, για την Κω είναι 5,2 φορές, για την Κρήτη είναι 4,6, για τη Σαντορίνη είναι 3,9 φορές υψηλότερη και για την Κέρκυρα είναι 3,6 φορές υψηλότερη.
Όσον αφορά τον αντίκτυπο του πολέμου στην Ουκρανία, ο επικεφαλής της Thomas Cook σημείωσε ότι οι κρατήσεις είναι υψηλότερες τώρα από ό,τι πριν από έξι εβδομάδες και οι πελάτες φαίνεται να ανησυχούν λιγότερο για τον πόλεμο. Επιπλέον, επεσήμανε ότι οι πελάτες κάνουν κράτηση ακόμη πιο κοντά στην αναχώρηση από πέρυσι. «Το 52% των κρατήσεών μας είναι για τις επόμενες 10 εβδομάδες», είπε.
Προτιμήσεις 5 αστέρων και all inclusive
Ο κ. French τόνισε ότι οι πελάτες κατευθύνονται κυρίως σε ξενοδοχεία 4* και 5* καθώς και σε all-inclusive. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας για την Ελλάδα, το 45% των ταξιδιωτών προτιμά ελληνικά ξενοδοχεία 5*, ενώ το 58% τείνει σε πακέτα all inclusive ξενοδοχείων.
Παράλληλα, η μέση ταξιδιωτική δαπάνη για τις διακοπές των ταξιδιωτών στην Ελλάδα υπολογίζεται στα 2.600€, σημειώνοντας αύξηση 5% σε σχέση με πέρυσι. «Ο μέσος όρος των δαπανών στην Ελλάδα είναι 30% υψηλότερος από ό,τι στην Ισπανία, γεγονός που αντικατοπτρίζει το υψηλό επίπεδο ξενοδοχείων all inclusive και 5* στην Ελλάδα», δήλωσε ο Alan French.
Υπογραμμίζεται ότι η Thomas Cook λειτουργεί με ένα νέο οικονομικό μοντέλο, όπου όλοι οι πελάτες προστατεύονται. «Ένα μοντέλο εμπιστοσύνης εγκεκριμένο από την CAA σημαίνει ότι όλα τα χρήματα των πελατών προστατεύονται εκτός της επιχείρησης, ενώ οι προμηθευτές και οι πελάτες μπορούν να είναι σίγουροι ότι σε περίπτωση που συμβεί το χειρότερο, τα χρήματά τους είναι ασφαλή και οι διακοπές μπορούν να προχωρήσουν όπως έχουν προγραμματιστεί», τόνισε ο επικεφαλής της Thomas Cook.