Με φρέσκο και νεανικό look n feel η νέα καμπάνια του κολλεγίου.
Το BCA καλεί το κοινό, με τέσσερα διαφορετικά τηλεοπτικά σποτ που μοιάζουν σαν να βγήκαν κατευθείαν από το TikTok, να ανακαλύψει τις τέσσερις και πλέον ειδικότητες της σχολής σε bachelors και masters.
Η αρχική ιδέα του τμήματος marketing του BCA, ήταν η εισαγωγή σε ένα παραδοσιακό μέσο, όπως η τηλεόραση, της αισθητικής του digital μέσου TikTok, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στο νεανικό κοινό και βρίσκεται στα top trend κατανάλωσης περιεχομένου αυτή τη στιγμή.
Σάρκα και οστά σε αυτή την ιδέα έδωσε η imba, η οποία σχεδίασε και επιμελήθηκε τη νέα καμπάνια που αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά Tik Tok Vlogs, με την αισθητική του user generated content που συνηθίζουν να δημιουργούν οι χρήστες.
Τη διαχείριση της καμπάνιας σε τηλεόραση και digital μέσα, έχει αναλάβει η UM.