Κυριακή, 24 Νοε.
10oC Αθήνα

Το ελληνικό κρασί κερδίζει την αμερικανική αγορά

Το ελληνικό κρασί κερδίζει την αμερικανική αγορά

Η βελτίωση της ποιότητας του ελληνικού κρασιού συνέτεινε στην ολοένα και πλατύτερη εξάπλωσή του στην αμερικανική αγορά.

Αυτό διαπιστώνεται από σχετικά δημοσιεύματα σε μεγάλα έντυπα των Ηνωμένων Πολιτειών, επισημαίνοντας την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του ελληνικού κρασιού από εισαγωγείς, εστιάτορες και καταναλωτές.

Πρόσφατα, η εφημερίδα “Νιου Γιορκ Τάιμς” κάλεσε τους αναγνώστες της να αφήσουν το Pinot Grigio, που αποτελεί την υπ’ αριθμόν 2 πιο δημοφιλή λευκή ποικιλία στις ΗΠΑ, για ένα Ασύρτικο, Μοσχοφίλερο ή Ροδίτη.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΕ, Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, «όσο απίστευτη και αν φαντάζει η δήλωση αυτή, έχει να κάνει με το στοχευμένο πρόγραμμα που υλοποιούν εδώ και χρόνια ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ), η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ) και οι Έλληνες οινοπαραγωγοί».

Όπως επισημάνθηκε, το 2012 -σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat- οι εξαγωγές του ελληνικού κρασιού αυξήθηκαν περισσότερο από 37% στις ΗΠΑ, ενώ σημαντικές αμερικανικές και καναδικές εταιρείες εισαγωγής συμπεριλαμβάνουν πλέον ελληνικά κρασιά στα χαρτοφυλάκιά τους.

Επίσης, λόγω της υποστήριξης του ελληνικού κρασιού από την κοινότητα των οινοχόων της Βόρειας Αμερικής η παρουσία του ελληνικού κρασιού στην «επικρατούσα αντίληψη» έχει βελτιωθεί σε τέτοιο βαθμό που πλέον η Ελλάδα για 3η συνεχή χρονιά παρουσιάζεται ως ξεχωριστή οντότητα στην ετήσια δημοσκόπηση που πραγματοποιεί το οινικό περιοδικό «Wine & Spirits».

Σε αναφορά του ΟΠΕ για τις δράσεις προώθησης του ελληνικού κρασιού στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, υπογραμμίζεται, ότι στο πλαίσιο του «generic προγράμματος προβολής» των «Νέων Κρασιών της Ελλάδας», που υλοποιούν από κοινού η ΕΔΟΑΟ και ο ΟΠΕ και που χρηματοδοτείται από την ΕΕ και την Ελλάδα, στο πλαίσιο της Κοινής Οργάνωσης Αγοράς Οίνου, μια σειρά εκδηλώσεων ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα.

Οι εκδηλώσεις περιελάμβαναν γευστικές δοκιμές, VIP οινικά δείπνα, σεμινάρια, in store promotions, συμμετοχή σε εκθέσεις, συνέδρια και φεστιβάλ. Επιπλέον, οι δράσεις αυτές ενισχύθηκαν μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διαφημιστικών καταχωρήσεων σε αμερικανικά και καναδικά έντυπα και ηλεκτρονικά περιοδικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Στάλιν – Τσόρτσιλ: Πολύ κρασί κι ένα γουρουνάκι τους έφερε κοντά!

Πόσο λέτε ότι κοστίζει το καλύτερο κρασί στον κόσμο;

Χειροπέδες γιατί έριξε σε υπόνομο 60.000 λίτρα κρασί

Ηλεία: Αντί για κρασί… τα βαρέλια έκρυβαν χασίς!

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε