Ελλάδα

Το ελληνικό κρασί κερδίζει την αμερικανική αγορά

Η βελτίωση της ποιότητας του ελληνικού κρασιού συνέτεινε στην ολοένα και πλατύτερη εξάπλωσή του στην αμερικανική αγορά.

Αυτό διαπιστώνεται από σχετικά δημοσιεύματα σε μεγάλα έντυπα των Ηνωμένων Πολιτειών, επισημαίνοντας την συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του ελληνικού κρασιού από εισαγωγείς, εστιάτορες και καταναλωτές.

Πρόσφατα, η εφημερίδα “Νιου Γιορκ Τάιμς” κάλεσε τους αναγνώστες της να αφήσουν το Pinot Grigio, που αποτελεί την υπ’ αριθμόν 2 πιο δημοφιλή λευκή ποικιλία στις ΗΠΑ, για ένα Ασύρτικο, Μοσχοφίλερο ή Ροδίτη.

Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΕ, Αλκιβιάδης Καλαμπόκης, «όσο απίστευτη και αν φαντάζει η δήλωση αυτή, έχει να κάνει με το στοχευμένο πρόγραμμα που υλοποιούν εδώ και χρόνια ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ), η Εθνική Διεπαγγελματική Οργάνωση Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ) και οι Έλληνες οινοπαραγωγοί».

Όπως επισημάνθηκε, το 2012 -σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat- οι εξαγωγές του ελληνικού κρασιού αυξήθηκαν περισσότερο από 37% στις ΗΠΑ, ενώ σημαντικές αμερικανικές και καναδικές εταιρείες εισαγωγής συμπεριλαμβάνουν πλέον ελληνικά κρασιά στα χαρτοφυλάκιά τους.

Επίσης, λόγω της υποστήριξης του ελληνικού κρασιού από την κοινότητα των οινοχόων της Βόρειας Αμερικής η παρουσία του ελληνικού κρασιού στην «επικρατούσα αντίληψη» έχει βελτιωθεί σε τέτοιο βαθμό που πλέον η Ελλάδα για 3η συνεχή χρονιά παρουσιάζεται ως ξεχωριστή οντότητα στην ετήσια δημοσκόπηση που πραγματοποιεί το οινικό περιοδικό «Wine & Spirits».

Σε αναφορά του ΟΠΕ για τις δράσεις προώθησης του ελληνικού κρασιού στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, υπογραμμίζεται, ότι στο πλαίσιο του «generic προγράμματος προβολής» των «Νέων Κρασιών της Ελλάδας», που υλοποιούν από κοινού η ΕΔΟΑΟ και ο ΟΠΕ και που χρηματοδοτείται από την ΕΕ και την Ελλάδα, στο πλαίσιο της Κοινής Οργάνωσης Αγοράς Οίνου, μια σειρά εκδηλώσεων ολοκληρώθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα.

Οι εκδηλώσεις περιελάμβαναν γευστικές δοκιμές, VIP οινικά δείπνα, σεμινάρια, in store promotions, συμμετοχή σε εκθέσεις, συνέδρια και φεστιβάλ. Επιπλέον, οι δράσεις αυτές ενισχύθηκαν μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος διαφημιστικών καταχωρήσεων σε αμερικανικά και καναδικά έντυπα και ηλεκτρονικά περιοδικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Στάλιν – Τσόρτσιλ: Πολύ κρασί κι ένα γουρουνάκι τους έφερε κοντά!

Πόσο λέτε ότι κοστίζει το καλύτερο κρασί στον κόσμο;

Χειροπέδες γιατί έριξε σε υπόνομο 60.000 λίτρα κρασί

Ηλεία: Αντί για κρασί… τα βαρέλια έκρυβαν χασίς!

Ελλάδα

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Ελλάδα: Περισσότερα άρθρα
Συγκλονίζει η μητέρα του μοναδικού επιζώντα του πρώτου βαγονιού στα Τέμπη - «Ο Γεράσιμος ακόμη ανασαίνει αλλά όπως ήταν δεν θα γυρίσει ποτέ ξανά»
«Ζήτησα από γιατρό τις αξονικές και μου είπε ότι “το παιδί είναι μη διακομίσιμο και μη αναστρέψιμο” – “κι εγώ είμαι η μάνα του” του είπα και μου τα έδωσε» αποκαλύπτει η μητέρα του Γεράσιμου
Ο Γεράσιμος, πολυτραυματίας των Τεμπών
Η συγκινητική ανακοίνωση των συνεργατών του Αλέξη Κούγια - «Βρισκόμαστε στο πλευρό του με την ίδια μαχητικότητα που μας έχει μεταλαμπαδεύσει»
«Σταθερή και ακλόνητη επιθυμία του επικεφαλής του γραφείου μας, είναι και θα είναι η απρόσκοπτη λειτουργία αυτού και η διαρκής υποστήριξη των ανθρώπων που το εμπιστεύονται»
Ο Αλέξης Κούγιας
Συγγενείς θυμάτων στο Μάτι: Γιατί δεν θα παρευρεθούμε οργανωμένα στα συλλαλητήρια για την τραγωδία στα Τέμπη
«Συμπαραστεκόμαστε σε όσους αγωνίζονται για τη δικαίωση των θυμάτων τους, έστω και αν ο δικός μας δρόμος μέχρι σήμερα υπήρξε μοναχικός και δύσκολος» αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση
Συλλαλητήριο για την τραγωδία στα Τέμπη