Σάββατο, 23 Νοε.
14oC Αθήνα

“Βροχή” οι καταγγελίες για τηλεπικοινωνίες και τράπεζες

“Βροχή” οι καταγγελίες για τηλεπικοινωνίες και τράπεζες

Πρώτος στις καταγγελίες καταναλωτών είναι ο τομέας τηλεπικοινωνιών και ακολουθούν οι Τράπεζες, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνηγόρου του Καταναλωτή, Ευάγγελο Ζερβέα, ο οποίος ενημέρωσε την Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, με την Ετήσια Έκθεση Πεπραγμένων 2012.

Σύμφωνα με τον κ. Ζερβέα, πρώτος στις καταγγελίες έρχεται ο τομέας των τηλεπικοινωνιών, ακολουθούν οι τράπεζες, οι εταιρίες ασφάλειας υγείας και τέλος οι μεταφορές. Όπως είπε ο κ. Ζερβέας, οι εταιρίες τηλεπικοινωνίας είναι πρώτες και στην συμβιβαστική λύση, καθώς ξέρουν ότι έχουν άδικο, ενώ ο τομέας υγείας είναι ο τελευταίος που συμβιβάζεται. Επίσης και οι τράπεζες δείχνουν απρόθυμες στο πρώτο εξωδικαστικό στάδιο να ανταποκριθούν.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή ανέφερε ότι μετά από διαβουλεύσεις που είχε η ανεξάρτητη αρχή, με τους αρμόδιους υπουργούς, ετοιμάζεται τροπολογία για την διευκόλυνση των υπερχρεωμένων νοικοκυριών και των μακροχρόνια άνεργων. Η ρύθμιση θα αντιμετωπίζει το πρόβλημα που παρουσιάζεται, καθώς ενώ προσφεύγουν στην δικαιοσύνη, οι υποθέσεις τους εκδικάζονται μετά από πολλά χρόνια. Ακόμα, ο κ. Ζερβέας σημείωσε ότι ψηλά στον κατάλογο, σε ό,τι αφορά την εκμετάλλευση των καταναλωτών, βρίσκονται τα ενεχυροδανειστήρια αυτοκινήτων.

Μεγάλη εκμετάλλευση εντοπίζεται και στον τομέα των ασφαλιστικών εταιριών, όπου ο ασφαλισμένος φθάνει να πληρώνει από την τσέπη του τις χημειοθεραπείες αφού, όπως είπε, υπάρχει όρος για άπαξ καταβολή ποσού, αγνοώντας ότι οι χημειοθεραπείες δεν γίνονται ποτέ άπαξ. Επίσης ένας άλλος τομέας που ελέγχεται είναι τα «ηλεκτρονικά φροντιστήρια», που, όπως τόνισε, μπορεί μεν να λειτουργούν με μικρότερο κόστος, αλλά πολλά από αυτά δεν έχουν άδειες και για αυτό το θέμα έχει ενημερωθεί και ο υπουργός Παιδείας.

Ο κ. Ζερβέας έκανε λόγο και για μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει με τις πωλήσεις τηλεμάρκετινγκ. Όπως διαπιστώθηκε, σε κάποιες περιπτώσεις, πουλούσαν προϊόντα με τοκογλυφία, οι καταναλωτές πλήρωναν σε βάθος χρόνου με την ηλεκτρονική τους κάρτα για προϊόντα που δεν έπαιρναν ποτέ. Ζητήσαμε, είπε, την παρέμβαση του εισαγγελέα, καθώς η ταυτοποίηση του τηλεφώνου, καθώς δεν υπήρχαν άλλα στοιχεία, όπως η διεύθυνση της έδρας της εταιρίας και ήταν δύσκολος να τους εντοπίσουμε.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αρνητική η στάση των τραπεζών σε εξωδικαστικούς συμβιβασμούς οφειλών

Ντροπή! Απίστευτη ταλαιπωρία πολιτών στο Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας

Συνήγορος του Πολίτη: Να επανεξεταστεί ο τρόπος μεταγραφής των ονομ/μων σε λατινικούς χαρακτήρες από την ΕΛΑΣ

Παραδόθηκε στον πρόεδρο της Βουλής η ετήσια Έκθεση του Συνήγορου του Πολίτη

 

Ελλάδα Τελευταίες ειδήσεις

Σχολιάστε