Και το 2018 η κυβέρνηση τήρησε το έθιμο. Την συζήτηση την άνοιξε ο υφυπουργός Μεταφορών Νίκος Μαυραγάνης ο οποίος δήλωσε ότι το υπουργείο Μεταφορών έχει εισηγηθεί στο υπουργείο Οικονομικών να υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας με βάση την αξία του αυτοκινήτου. Λίγο μετά τις δηλώσεις Μαυραγάνη στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, θέλοντας να προλάβουν την δημιουργία ενός ακόμη άνευ ουσιώδους σημασίας θέμα έσπευσαν να τονίσουν ότι «το υπουργείο Οικονομικών δεν επεξεργάζεται αυτή τη στιγμή κανένα σενάριο αλλαγής στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας».
Λίγες ημέρες πριν από την άφιξη των θεσμών στην Αθήνα για την επίτευξη της τεχνικής συμφωνίας επί των 88 προαπαιτούμενων – ένα εκ των οποίων θα είναι και οι δημοσιονομικές επιδόσεις του 2019 – δεν υπάρχει η πολυτέλεια για … πυροτεχνήματα που αφορούν σε ένα εισπρακτικό μέτρο που αποδίδει πάνω από ένα δις. ευρώ σε ετήσια βάση. Οι χθεσινές δηλώσεις δεν αποτελούν παρά ένα ακόμη παράδειγμα της κυβερνητικής Βαβέλ. Μόλις προ μηνών, ήταν η πρώην υφυπουργός Εργασίας Ράνια Αντωνούπουλου που είχε επιλέξει να προαναγγείλει καταβολή των φόρων σε 12 μηνιαίες δόσεις αγνοώντας προφανώς ότι κάτι τέτοιο μπορεί να σημαίνει και τεράστια επίπτωση στα δημοσιονομικά έσοδα.
Του Θανάση Παπαδή