Εναν διαφορετικό τρόπο τιμολόγησης για τα ημερήσια εισιτήρια (πχ ανα απόσταση) σχεδιάζει ο ΟΑΣΑ. Στα σχέδιά του περιλαμβάνονται επίσης η εισαγωγή «έξυπνης κάρτας» και η σταδιακή αντικατάσταση εισιτηρίων, η λειτουργία πινάκων τηλεματικής και η συνέχιση της επέκτασης του μετρό και του τραμ.
Το Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών και Εξοικονόμησης Ενέργειας υλοποίησε πρόγραμμα αξιολόγησης των υπηρεσιών δημόσιας συγκοινωνίας στην Αττική, σε συνεργασία με τον Οργανισμό, από τον Φεβρουάριο του 2012 έως και το τέλος του 2013.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η γνώμη των επιβατών για τη δημόσια συγκοινωνία είναι ότι η λειτουργία τους είναι ικανοποιητική. Από τους 1071 επιβάτες που συμμετείχαν στην έρευνα
– το 40% αξιολογεί ως πολύ καλή ή άριστη τη λειτουργία των δημόσιων συγκοινωνιών,
– το 35,4% θεωρεί ότι είναι ικανοποιητική,
– το 18,2% δηλώνει ότι χρειάζονται βελτιώσεις και
– το 5% κρίνει τη λειτουργία τους αποτυχημένη.
Η σχέση «ποιότητας- κόστους» αποτελεί για αυτούς το πιο σημαντικό κριτήριο και ακολουθούν η αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών και η συχνότητα των δρομολογίων.
Οι επιβάτες δήλωσαν ότι προτιμούν να χρησιμοποιούν μετρό ή τραμ παρά λεωφορεία ή τρόλεϊ, ότι σε περιπτώσεις εκτάκτων περιστατικών δεν είχαν επαρκή πληροφόρηση, ενώ ανέφεραν ζημιές και έλλειψη υπηρεσιών σε συγκεκριμένες περιοχές.
Διαβάστε
ρχεται το δωρεάν WiFi μέχρι το τέλος του 2014 σε 4.000 σημεία
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ένα αστικό λεωφορείο με εξωτερικές οθόνες LCD, βγαλμένο από το μέλλον (VIDEO)