Πρόκειται για ένα έργο 196 χιλιομέτρων, από τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου μέχρι την πόλη των Ιωαννίνων. Το σχέδιο λέει ότι θα έχει παραδοθεί στο σύνολό του ως τον Μάρτιο του 2017. Πολύ νωρίτερα (ως το τέλος του χρόνου) όλα δείχνουν ότι θα έχουν παραδοθεί δυο μεγάλα τμήματα από Κουβαρά μέχρι Αμφιλοχία και από Φιλιππιάδα ως Γιάννενα.
Μόνο αυτά τα δύο τμήματα συνολικού μήκους 105 χιλιομέτρων θα αλλάξουν την εικόνα. Σε συνδυασμό με την παράκαμψη Αγρινίου που ήδη λειτουργεί εδώ και χρόνια η διαδρομή θα μειωθεί χρονικά κατά σχεδόν μια ώρα, ενώ με την ολοκλήρωση του έργου τον Μάρτιο του 2017 το ταξίδι από τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου ως τα Ιωάννινα θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά, ενώ σήμερα απαιτούνται περισσότερες από 3 ώρες υπό κανονικές συνθήκες.
Σε όλο το μήκος της διαδρομής θα υπάρχουν τέσσερις σταθμοί διοδίων. Ο πρώτος (με κατεύθυνση από Πάτρα προς Ιωάννινα) αμέσως μετά τη σήραγγα της Κλόκοβας, ο δεύτερος στο Αγγελόκαστρο, ο τρίτος στο Μενίδι και ο τέταρτος στο Τέροβο.