Ήδη το έργο είναι έτοιμο σε ποσοστό 88% και μέσα στους επόμενους τρεις μήνες θα δοθούν στην κυκλοφορία 12 σήραγγες και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Υπολογίζεται ότι το ταξίδι από την Αθήνα ως την Πάτρα δεν θα έχει (πάντα με βάση τα όρια ταχύτητας) διάρκεια μεγαλύτερη από μία ώρα και πενήντα λεπτά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αυτό που θα είναι μεγάλο (όπως συμβαίνει και στο άξονα προς Θεσσαλονίκη) θα είναι το κόστος της διαδρομής καθώς τα διόδια από την Ελευσίνα ως το Ρίο θα κοστίζουν 11,50 ευρώ, ενώ για κάποιο οδηγό που κινείται από Αθήνα προς Αιτολωακαρνανία και Ήπειρο το κόστος μαζί με τα 13,20 της Γέφυρας και τα διόδια από ‘κει και μετά εκτινάσσεται. Μάλιστα για τους κατόχους αυτοκινήτων με μικρή κατανάλωση το κόστος των διοδίων θα είναι σχεδόν ίσο με το κόστος για τα καύσιμα που καταναλώνουν!
Είναι βέβαιο πάντως ότι η διαδρομή θα πάψει να είναι… “κατσικόδρομος” και οι οδηγοί δεν θα διατρέχουν κίνδυνο ζωής λόγω της κατάστασής του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα στοιχεία του έργου είναι εντυπωσιακά. Σε όλο το μήκος της διαδρομής έχουν κατασκευαστεί 29 σήραγγες με συνολικό μήκος πάνω από 25 χιλιόμετρα, ενώ υπάρχουν 80 γέφυρες, 29 ανισόπεδοι κόμβοι και περισσότερες από 240 άνω και κάτω διαβάσεις.
Το τμήμα Κόρινθος – Πάτρα αναμένεται να ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Μάρτιο.