Όπως τόνισε την Δευτέρα ο υπουργός Υποδομών, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αθήνας έχει γίνει ένα μεγάλο άλμα, καθώς πλέον έχει επιτευχθεί ισοσκελισμένος προϋπολογισμός και δεν θα χρειαστεί κρατική επιδότηση για το Μετρό, το Τραμ και τους ΗΣΑΠ.
Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Οικονομικών ζητά την ραγδαία περικοπή της επιδότησης των αστικών συγκοινωνιών.
Εξετάζεται σε πρώτη φάση η ισχύς του ενιαίου εισιτηρίου των 90 λεπτών (1,40 ευρώ) να είναι μόνο προς μία κατεύθυνση και όχι για πολλαπλές κατευθύνσεις, όπως γίνεται σήμερα.
Επίσης, μελετάται το ενδεχόμενο χρέωσης ανάλογα με το μήκος της διαδρομής.
«Είναι γνωστό ότι η αύξηση του εισιτηρίου προβλέπεται στο Μεσοπρόθεσμο. Η προσπάθεια που κάνουμε είναι να μην αυξηθεί το εισιτήριο αλλά και να μην συζητούμε για αύξηση» τόνισε ο υπουργός Υποδομών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: